O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
Hej:)...to masz miks najlepszych cech;)...ja mam dziwne te kolory:))...zielen...taki antracyt...czerwone sa dla mnie wiocha i bialy...jak juz to ciemny bordo...

Re: O czym mowia paznokcie...

Wenus
Kolor red wine to ciemny bordo - czyli mamy drugą wspólna cechę (pierwsza była chłodzenie się w lodówce ;))

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2
Wenus napisał/a
 (pierwsza była chłodzenie się w lodówce ;))
To musicie sobie z Hienką robić chyba coś jogicznego  bo ja nie wiem jak bym musiał się składać żeby wejśc do swojej , chociaż gdyby tak piwo wyciągnać ...niee , lepiej kupić drugą lodówkę

Re: O czym mowia paznokcie...

A jak:))...fuksja tez sie pewnie ladnie prezentuje...jeszcze mam reszte zlotego i kawowego lakieru...dobrze ze nie trzeba przyklejac te hybrydy i Cholera wie jeszcze co:))...

Re: O czym mowia paznokcie...

Mamy gietkie kosci...niczym zmija ryo:))...

Re: O czym mowia paznokcie...

A te twoje prawie dwa metry...to ciezko poskladac:))...

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2
hiena napisał/a
A te twoje prawie dwa metry...to ciezko poskladac:))...
To kwestia albo wielkości lodówki albo też jogicznego podejścia :D

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
pomaluj te paznokcie...to wejdziesz do sezamu;)))...ave...
12345 ... 8