O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
Ladny ten kolor...jeszcze nie malowalam takim...zapomnialam o tym napisac...ze tez mam przewaznie lakiery matowe albo metalik...perlowe tez sa ladne:)...

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
czerwone sa dla mnie wiocha i bialy...jak juz to ciemny bordo...

;-D nooo witam Hieno, pozdrawiam ze wsi  ;-), od kilkunastu lat mam ten sam kolor, czasem różni się minimalnie odcieniem, ale rzadko. Na pogrzeby francuski, a na zabawy tematyczne z jajem, do kreacji ;-), niezbyt komfortowo się wtedy czuję, jakby mnie palce bolały ;-).

Re: O czym mowia paznokcie...

Jola
Anna. napisał/a
[...]

" Na pogrzeby francuski."

Rety, rety Anno zabrzmiało jakbyś malowała dość systematycznie! :)

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
;-) Jak się termin wizyty u kosmetyczki zbiega z terminem pogrzebu ;-), jeśli nie, idę z tym co mam. Chyba muszę staranniej dobierać słowa  ;-).

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2 napisał/a
Mnie korci tai chi szczerze pisząc (no i qigong) . Ale wiesz , jak bym miał taką siostrę jak Twoja i pokazałaby mi co potrafi to pewnie by mnie to zainspirowało do jogi. Warto w sobie wyrobić ów "efekt wow" by potem jak się chce to wyżyć się na czymś szybszym i się przy tym nie połamać ;))

Gigong- "perfekcyjne opanowanie sztuki kontroli energii życiowej" czyli ćwiczenia zdrowotne i praca z energią.
Napewno coś dobrego, ale nie dla mnie.
Tzn. powiem tak, dla mnie tego rodzaju ćwiczenia, wszelka praca z energiami byłaby możliwa tylko w kontakcie z naturą ...i może w towarzystwie kogoś zaufanego.
Nie potrafię się "wczuć" na zajęciach wieloosobowych w zamkniętych salach.

Re: O czym mowia paznokcie...

ta figurka też wymaga wygimnastykowania

Dokładnie tak Darku, coś dla ciała i ducha! :)

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
Ciekawe jak długo da się wytrzymać w tej pozycji nie tracąc przyjemności płynącej z całowania  ;-D?

Re: O czym mowia paznokcie...

Jola
Anna. napisał/a
Ciekawe jak długo da się wytrzymać w tej pozycji nie tracąc przyjemności płynącej z całowania  ;-D?

Myślę Anno, że to kwestie indywidualne, najlepiej przetestować! :D
12345678