O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

Wenus
Kolorek Jolu bardzo ładny, ale kształt całkiem nie mój. Nie cierpię mieć paznokci spiłowanych na prosto.

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Tez nie idę z moda...bo to co nosze jest potem modne:))...ale te kocie chyba spróbuje...dawno nie słyszałam Krzysia zameczka;)...a ten film na klipie był świetny:)
miłego...

Re: O czym mowia paznokcie...

Rysiu, jak się popieści to się wszystko zmieści

Re: O czym mowia paznokcie...

Hej wenus:)...to miałaś ta hybrydę już...ja kiedyś chciałam sobie zrobić...ale do tego nie doszło i chyba już nie dojdzie...wiem ze to niszczy paznokcie...i kasa leci bo jak... raz zrobisz to potem musisz znów je nażelowac...nie wiem jak hybryda działa?...ale
chyba podobnie?...i tak w kółko Macieja...

Re: O czym mowia paznokcie...

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Naturalne... kolor perły, ciepłe pastele, róż indyjski, okazjonalnie złote. Nie znoszę krwistych czerwonych, źle się w tym czuję,  ale pomidor rozbielony tak..

Re: O czym mowia paznokcie...

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Niszczy, koleżanka sobie robi.  Jak zaczniesz to musisz. Ja sobie tego na paznokciu nie wyobrażam. Tylko naturalne.

Re: O czym mowia paznokcie...

Wenus napisał/a
Rysiu, jak się popieści to się wszystko zmieści
Ciebie pieszczono czy Ty pieściłaś lodówkę? ;)))

PS: Przetestuję to na swojej , pogłaszczę ją to może urośnie , who knows

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
No właśnie...jest sens wtedy jak masz naprawdę zniszczone albo kruche paznokcie
...ale gdy są zdrowe?...to zbyteczne...