O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

da®®io

ten układ wygląda mi podejrzanie

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
Mimo najszczerszych chęci nie dam rady ;-D. Przysiady do ziemi, to szczyt moich możliwości  ;-))).

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
Że co? Że słaba płeć nie utrzyma  :-D?

Re: O czym mowia paznokcie...

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Mimo najszczerszych chęci nie dam rady ;-D. Przysiady do ziemi, to szczyt moich możliwości  ;-))).

Oj tam, oj tam ...przy odpowiednim partnerze mogłybyśmy zaskoczyć samą siebie! :)):P

Re: O czym mowia paznokcie...

ten układ wygląda mi podejrzanie

Pod jakim względem?

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Czesc...ten sam kolor?.. ten czerwony I bialy czy jeden z nich?...no to ladna wiocha;))
...mnie by to bylo nudne...ostatnio jest moda na lustrzane paznokcie np...
chrome nails gel

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
;-DDD aż taką optymistką nie jestem, poza tym są sytuacje, w których lubię być leniwa ;-), ale Tobie życzę akrobaty, który obudzi w Tobie gimastyczkę ;-))).

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
12345678