Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

a czy znasz Jej opowiadanko " wigilijnym karpiu " ? - tytułu nie pamiętam, ale natrafiłem na nie w okresie przedświątecznym
Znam opowiadanie „Gość” (o wigilijnym karpiu) - Zobacz tutaj Darrio <<--

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

MaryLou
Teraz mam na warsztacie "Gre na wielu bebenkach" ..Zaczynam znaczy. Bardzo podobała mi sie przeczytana wlasnie "Ann In w grobowcach swiata" :) Troche mroczna ale warto. Lubie te klimaty:) Do Jakubowych nie podchodze...Nie dam rady..czytanie na lata..:))

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia
Czas jest niby na ważne sprawy ale gdy potem człowiek spojrzy się wstecz,
to żałuje że nie miał czasu na te mniej ważne rzeczy, nie poświecił go komuś więcej itd...
Dziękuje za propozycje, gdy usłyszałam tytuł Księgi jakubowe od razu skojarzyła mi się,
opasła książka jak to księga:).
Będąc w księgarni nie znalałam jej wydawnictw , były za to książki Petera Handke.
Może pojawia się albo trzeba zamówić osobiście?
Wlasnie przeczytałam ze włamano się do jej mieszkania:(

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Mary Lou
Ciziu... To niemożliwe.. W każdym empiku znajdziesz Księgi Jakubowe... Ponoć włamywacz skradł 20 tys...

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia
Nie żyje w Polsce, patrzyłam się już w kilku księgarniach i nie ma jej książek.
W tym tygodniu jest reklama książek , to jakaś seria opowieści fantasy?
Są na pierwszym miejscu beletrystyki !
Napisał je Andrzej Sapkowski , nie znam takiego pisarza.

PS: to jest farsa żeby włamywać się do domu noblistki bez klasy po prostu.

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Mary Lou
Wow Ciziu nie znasz Wiedzmina Sapkowskiego??? Do nadrobienia Dziewczyno... Na Netflixie masz serial 6 odcinków..
PS. Olgę sobie można zamówić w tej sytuacji via internet...

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia
Słyszałam o takiej grze „Wiedźmin” o tym pisarzu nigdy w życiu.