Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia napisał/a
To jest Polka czy Ukrainka?
Zgodnie z prawdą, zgodnie z posiadanym obywatelstwem, zgodnie z tym kim Olga się czuje — jest Polką <<-

Zgodnie z propagandą skrajnie prawicową i skrajnie nacjonalistyczną (mającą Olgę zdyskredytować) jest Ukrainką, grafomanka, półgłówkiem, debilem (bardziej niecenzuralne słowa pominę) itp.

Tak jak Szwecja, która zgodnie ze stanem rzeczy, to piękny i rozwijający się kraj, do którego Polacy chętnie wyjeżdżają za chlebem.

A zgodnie z propagandą skrajnie prawicową — Szwecja to kraj upadły, tonący w płomieniach, w stanie wojny itp.

To tak, jak twierdzili komuniści w czasach PRL-u i Rosjanie, - mówili o zgniłym zachodzie, zgniłym kapitalizmie, który lada dzień upadnie. O zgniłej moralnie Europie Zachodniej, pełnej ludzi chorych na AIDS. A wiadomo, że to komunizm okazał się,  był i jest najbardziej zgniły, a najwięcej chorych na AIDS mieszka obecnie w Rosji.

To tak, jak komuniści i ubecy oczerniali, dyskredytowali i tworzyli fake newsy na temat Grzegorza Przemyka i jego rodziny.  Wiele się widać nie zmieniło...

Więc to, czy Olga Tokarczuk jest dla Ciebie Polką — zależy pewnie od tego, czy interesują Cię fakty, czy płynięcie z prądem wszech otaczającej nas propagandy :)

PS.

Kim czuje się Olga Tokarczuk:

Inny przykład to Greta Thunberg.

Rozumiem, że środowisko skrajnie prawicowe może nie zgadzać się z jej poglądami. Natomiast godne potępienia jest to, że szczują na nią, uprawiają propagandę, oczerniają, tworzą fake newsy. Robią to tylko po to, żeby dyskredytować, oczerniać, szczuć.  Takie mają "argumenty"...

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia
Matko! Już nie można się normalnie spytać bo zaraz znaczy że jestem jakimś narodowcem?!
Propaganda mnie dopadła? :))Twoja reakcja nie różni się od reakcji prawicowych.
Chyba nie jest ci to świadome ?

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

A gdzie ja napisałem, że jesteś jakimś narodowcem? Odpowiedziałem Ci po prostu wyczerpująco i grzecznie (mam nadzieję) na pytanie.
Jesteś niezadowolona z mojej wyczerpującej odpowiedzi? Niezadowolona z przytoczenia słów Olgi Tokarczuk, z których jasno wynika, że Olga czuje się i jest Polką?

Ze słów Olgi, które sama mogłaś sobie znaleźć w Internecie? To po co ja traciłem swój cenny czas... Nie dość, że wychodzę naprzeciw Twojemu lenistwu (bo samej nie chce Ci się poszukać), to Ty, zamiast gorąco podziękować za wyczerpującą odpowiedź i poświęcony czas, masz jeszcze pretensje? Skąd biorą się tacy roszczeniowi ludzie?

Matko! Więcej nie poświecę Ci już tyle czasu, skoro jesteś tak bardzo niewdzięczna i nie potrawisz docenić tego, że poświęcam czas na Twoje pytanie... :)

PS. Gdyby nie można było normalnie spytać, to nie odpowiedziałbym Ci na pytanie....

PS. Czy jesteś niewdzięczna, roszczeniowa i leniwa? Czy nie jest Ci to świadome? :)

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia
Owszem nie napisał ale się rozpisał , to chyba taki nawyk z wyczerpującymi odpowiedziami?
Nic wielkiego nie oczekiwałam i napewno nie dziś , tego wyczerpującego referatu.
Musisz mieć bardzo wrażliwe ego , domagające się pochwał od każdej ze aż tak cie dotknęło?:)
PS: Niewdzięczna, roszczeniowa i leniwa czy zawsze tak szybko oceniasz osoby których nie znasz?

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia napisał/a
Owszem nie napisał ale się rozpisał , to chyba taki nawyk z wyczerpującymi odpowiedziami?
Owszem, jeśli mogę, to staram się odpowiedzieć wyczerpująco na pytanie. Rozumiem, że według Ciebie, to coś złego i godnego potępienia? Nie do przyjęcia w dzisiejszym świecie, w którym odpowiada się półgębkiem? Tak już mam i nic na to nie poradzę....
Cizia napisał/a
Nic wielkiego nie oczekiwałam i napewno nie dziś , tego wyczerpującego referatu.
Aha, to rozumiem, że swoimi wypowiedziami muszę się jeszcze dopasować do Twoich oczekiwań? Jeśli dziś nie życzysz sobie długich i wyczerpujących odpowiedzi, to mam o tym wiedzieć telepatycznie, dostosować się do tego? I udzielać odpowiedzi krótkich i zwięzłych? Człowiek całe życie się uczy...

A nie uważasz, że takie wymagania i oczekiwania, to właśnie postawa roszczeniowa? Ja bym się cieszył, jeśli ktoś w ogóle odpowiedziałby mi na takie pytanie (podchodzące pod prowokację), a nie stawiał jeszcze warunki...

Hmm... Przykro mi, że nie spełniam Twoich oczekiwań co do zwięzłych odpowiedzi i nie odpowiadam po Twojej myśli. Ale wydaje mi się, że nie jestem tutaj, żeby spełniać czy dostosowywać się do Twoich oczekiwań, tylko odpowiadam tak, jak serce mi podpowiada i tak, jak chciałbym odpowiedzieć (nawet, jeśli to tylko prowokacja) ;)
Cizia napisał/a
Musisz mieć bardzo wrażliwe ego , domagające się pochwał od każdej ze aż tak cie dotknęło?:)
Nie, nie, absolutnie nie domagam się pochwał. Wystarczy brak krytyki — za to, że poświęciłem swój czas i odpowiedziałem Ci wyczerpująco ;)

Jeśli ktoś odpowiedziałby mi wyczerpująco i grzecznie, to po prostu bym mu podziękował, zamiast mieć do niego pretensje. No, chyba że miałbym, przewrażliwione ego (jak Ty?) i źle zrozumiał jego intencje... :)
Cizia napisał/a
PS: Niewdzięczna, roszczeniowa i leniwa czy zawsze tak szybko oceniasz osoby których nie znasz?
Roszczeniowa — ponieważ masz pretensję, że odpowiadam Ci wyczerpująco, podczas gdy Ty sobie tego dzisiaj nie życzysz.

Leniwa — ponieważ zadajesz pytania, które sama możesz sobie znaleźć w sieci. Skoro Olga Tokarczuk ma obywatelstwo polskie, uważa się za Polkę, jest Polką, która otrzymała Nagrodę Nobla, to jak można się zastanawiać, czy jest Polką?

Więc trochę już dałaś się poznać... :)

Poza tym — Ty nie masz przecież wrażliwego ego (jak ja), więc moje "oceny" nie powinny robić na Tobie najmniejszego wrażenia, prawda? :)

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Mary Lou
:))) Cenna i wyczerpujaca wymiana zdań.. Cześć Szu toś się opisał byl.. :)) Nie mogłam zasnąć do tej pory no a teraz tymi odpowiedziami mnie tak rozbawiles że.. Chyba zacznę dzień więc dzięki serdeczne za postawienie mnie do pionu o poranku:)) Ty wiesz jak mi poprawić humorek, 👍🧡😂 No masz racje.. Boze co za pytanie startowe. A kim ma byc jak nie Polka? :)) Dobrej końcówki roku życzę..

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Kpt.Wojtek
Przepraszam, ale z kim wy sie speracie? Z Glinskim & co. Czy tymi z wyspy? Bo u politykow mozna zawsze liczyc na zmiany pogladow, ale wyspiarzy trzech  nie czytajacych - nie daruja, hehehe!

Re: Olga Tokarczuk otrzymała Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury

Cizia
w takim razie kłaniam się wpół (to kobiecie nie przystoi?).
Składam podziękowania za odpowiedz i stracony czas dla cizi,
co chciała sobie lajtowo popisać, lajtowych osób i tak tu nie ma?
Nikogo tu nie ma:))
1234567