PROCES STARZENIA

Re: PROCES STARZENIA

z grzywą i pędzlem na ogonie napisał/a
Chyba na dziś wystarczy tu mojej obecności - moderator dał mi ostrzeżenie! ;D
Dzień dobry,

wydaje mi się, że Darek przedstawił po prostu swoją opinię, ale jako użytkownik forum, a nie moderator (komentarz był jego prywatną opinią na temat wątków poruszających takie tematy, a nie ostrzeżeniem moderatora) :)

PS. Wracając do tematu wątku, to uważam, że dobrym antidotum, na wszelkie rozterki egzystencjalne, może być chyba młoda dziewczyna...
Na przykład na poniższym filmiku, jedna z takich młodych piękności spowodowała, że nawet stary, zardzewiały amerykański pickup, wesoło zarechotał i poczuł się, jak świeżo wyprowadzony z salonu... Chyba nawet zapomniał, że ma za sobą kilka milionów przejechanych kilometrów...

PS. A dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad problemami starości, mimo tego, że nie mają nawet 70 lat, to polecam filmik o  90-latku, który codziennie się gimnastykuje (wato brać z niego przykład):

Pozdrawiam i przepraszam za żartobliwy ton mojego komentarza :)

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
Marcin, fajne filmiki z tymi " laseczkami " w takich kreacjach:) uruchamiajacymi silnik - przejrzałem je wszystkie

Re: PROCES STARZENIA

Mmmamri
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez z grzywą i pędzlem na ogonie
Zastanawiam się nad jakimś dobrym i trafionym prezentem dla swojej babci i przyszło mi do głowy, że mogłabym jej kupić nowe okulary do czytania. Co wy o tym sądzicie? Wydaje mi się, że powinien jej się taki prezent spodobać, tym bardziej, że jej stare okulary są już mocno wysłużone. A tutaj: [mod]  widzę, że mają okulary korekcyjne w całkiem rozsądnych cenach.