PROCES STARZENIA

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
jesli chcesz kontytynuowac z nim te chore dywagacje to moge odblokowac kosz - a te Twoje uwagi znow go tutaj przyciagna i sytuacja sie powtorzy

Re: PROCES STARZENIA

Ja już tez powoli uważam ze te forumowanie jest zbędne:/!...ni w piec ni w dziewięć
jak cały dzień nic się nie dzieje a potem coś się zaczyna to się nie podoba albo inne widzimisia!...Po...ciul mi takie coś albo innym?...

Re: PROCES STARZENIA

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Jeśli mówisz ze ten facet tak samo pisze jak ten...są podobieństwa w toku myślenia
no i czytałaś rata...nie wiedziałam ze to on?...no dobra ale to co napisał to pokazuje jakie ma toksyczne myślenie i jak na ciebie wpłynął tym postem:/...tez weszłas na ta sama fazę co on...wiec dla mnie ten czy tamten to toksyczne bliźniaki sa!...

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
nie tworzmy konfliktow moja intencja nie bylo akurat Ciebie wywalac do ksza tylko tego prowokatora, ale tak sie stało, ze sie z nim załapałas - juz Cie nie ma koszu - teraz masz kontynuacje na watku Anny

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
:-))) Pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę? Wiem, że tych, których ja lubię uważasz za..., ale ja bym użyła innych określeń np wrażliwi, inteligentni, błyskotliwi, wszechstronni i coś tam jeszcze, ale nie ma co ciągnąć tematu, mam skojarzenie i kropka.

Re: PROCES STARZENIA

hiena
No moment...powiedziałam tylko o tych dwóch...nie znam i nie twierdze ze wszyscy twoi znajomo są fe?!...ale proszę cię spójrz się na trzeźwo...facet będzie ci pisał pięknie czy wrażliwie...bo jest facetem...ale tak samo ma swoją ciemna stronę której ci nie pokazał i nie pokaże:/...chyba ze go wkurzysz!...

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
jesli masz blokady na " safarii " to musisz przejsc na inna przegladarke - ja na Atlantydzie zaczalem pisac na tym cholernym nielubianym przeze  mnie chrome bo na innych operach i safari juz mi nie wchodzi test robota

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
uwierzcie mi Panie, ze jako zalogowane pisze sie najlepiej-nikt o nic nie pyta a i mozna sobie multimediami ubogacac komentarze
1234567