PROCES STARZENIA

Re: PROCES STARZENIA

czy naprawdę czujesz potrzebę roztrząsania takich egzystencjalnych tematów?  zaraz zapytasz o sens życia i dokąd zmierzamy

Re: PROCES STARZENIA

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez z grzywą i pędzlem na ogonie
Jakie skazy układu centralnego?...piszesz ze umysł nie nadąża ze wszystkimi informacjami czy nowościami z zewnątrz...a taka właśnie przejażdżka wpływa na mózg tym ze...łącza się szybciej nerwy czyli neurony...a co za tym idzie to chyba wiesz?...parkinson i alzheimer to jest efekt dodatkowy...

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
Cześć Darku.
Przecież to temat jak każdy inny :-), jestem pewna, że nie raz go poruszałeś albo brałeś udział w dyskysji, mnie najlepiej o sensie pogadać ze sobą  ;-), poza tym każdy pisze ile chce lub zbywa milczeniem.

Re: PROCES STARZENIA

z grzywą i pędzlem na ogonie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Myśli Pani, że tam na gorze mają plan dla nas tu na dole? ...może i mają... ;)
W takim razie nie ma się co tak przejmować. :)

Ostatnimi czasy interesują mnie twarze ludzi, którzy już coś przeszli w życiu, na których odcisnęły piętno życiowe przejścia i trudy. One coś ciekawego mówią...
W twarzach ludzi mocniej starszych zdarza mi się widzieć pewnego rodzaju pogodną rezygnację i pogodzenie z upływającym czasem, ale też i rodzaj skrywanego strachu, obawy...
Może nie będziemy już drążyć tematu i skupimy się na drobnych przyjemnościach? ;)

Re: PROCES STARZENIA

Widzę Darek ze ciebie jeszcze nie dopadło:))...takie myślenie i dobrze!...co tam się
rozwodzić jak nie wie się co się stanie w przyszłości?...trza  żyć teraz i git!...ale ten robot świruje znów://...jakbym dostała blokadę na Atlantydzie...

Re: PROCES STARZENIA

z grzywą i pędzlem na ogonie
Jeśli Cię to męczy - kończę. :)
Dziś nie zapytam. ;D

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anno, po co się dołować? mnie się podoba filozofia życiowa oparta na " carpe diem " bo najwazniesze są chwile w których żyjemy a na to co było i na to co będzie tak naprawdę mamy minimalny wpływ

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez z grzywą i pędzlem na ogonie
Myśli Pani, że tam na gorze mają plan dla nas tu na dole? ...może i mają... ;)
W takim razie nie ma się co tak przejmować. :)

Drogi Panie, nie wiem czy góra istnieje i czy aby napewno o tę górę najwyższą mi chodzi, ale ostatnimi czasy dzieje się wokół mnie tyle, że jestem skłonna uwierzyć niemal we wszystko.

[...]

 Twarze...są moją "pasją" odkąd pamiętam, a kiedy idą w parze patrzę też na ich ręce...

Może nie będziemy już drążyć tematu i skupimy się na drobnych przyjemnościach?

Jakież to przyjemności?
12345 ... 7