PROCES STARZENIA

Re: PROCES STARZENIA

hiena
Wyobrażasz sobie twarze forumowiczów?...z innymi tez tak masz?...ja na takie coś nie tracę czasu...bo nie interesuje mnie...ale co tu już nie było:))...niektórzy śnią o tych amantach i amantkach forumowych:)))!...to już jest coś nie tak...moim zdaniem...

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
Anno, po co się dołować? mnie się podoba filozofia życiowa oparta na " carpe diem " bo najwazniesze są chwile w których żyjemy a na to co było i na to co będzie tak naprawdę mamy minimalny wpływ

Jeśli masz certyfikat z CARPE DIEM, to zapisz mnie w kajecie na pierwszy wolny termin i pamiętaj, cena za godzinę ma być "po znajomości" ;-).

Re: PROCES STARZENIA

kiedyś czytałem, ze tak naprawdę starzejemy się od momentu narodzin więc starzenie się jest procesem trwającym całe życie

Re: PROCES STARZENIA

z grzywą i pędzlem na ogonie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dobra mieszanka paru rodzajów herbat z prawdziwym sokiem malinowym? Może tak. :)

Chyba na dziś wystarczy tu mojej obecności - moderator dał mi ostrzeżenie! ;D

Było mi bardzo miło widzieć Panią. :)
Do zobaczenia.

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
[...]

Cześć Hieno.
Nie wyobrażam sobie niczego. Po prostu sposób pisania Pana Rata wywołuje u mnie skojarzenie z konkretną, znaną mi osobą mimo, że są (wg informacji z forum) z różnych część kraju i że nigdy Go nie widziałam. Tak mam od początków forumowych i już :-).

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez z grzywą i pędzlem na ogonie
spokojnie, twórz swoje tematy- przeciez nie jestem cyborgiem i także u siebie widzę te nieuniknione procesy związane z upływem lat, ale staram się jeszcze nie ulegać takim nastrojom ...do miłego

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez z grzywą i pędzlem na ogonie
Proszę wypić za mnie, ja jutro rano  wypiję za Pana kawę :-).
Dobrej nocy.

Re: PROCES STARZENIA

" młody " jak masz tutaj tak sie prowokacyjnie wtryniac to spadówa - polecisz zaraz do kosza za przychrzanianki
1234567