PROCES STARZENIA

Re: PROCES STARZENIA

Anna.
No moment...powiedziałam tylko o tych dwóch...nie znam i nie twierdze ze wszyscy twoi znajomo są fe?!...ale proszę cię spójrz się na trzeźwo...facet będzie ci pisał pięknie czy wrażliwie...bo jest facetem...ale tak samo ma swoją ciemna stronę której ci nie pokazał i nie pokaże:/...chyba ze go wkurzysz!...

Podam jeszcze tylko jeden przykład, Henrego nazywasz bufonem :-) itd. Przecież ci panowie nie dopasowują się do mnie, pokazują tu swoje różne kolory, w zależności od tematu i towarzystwa, mimo to nie przeszkadza mi to w lubieniu niektórych.
Co do wkurzenia...ani Ty, ani ja, nie jesteśmy nic lepsze gdy nas wkurzą...czyż nie?

Re: PROCES STARZENIA

To nie jest błąd żadnej przeglądarki...tylko strony znawco!...

Re: PROCES STARZENIA

da®®io
jesli mi na Atlantydzie dają komunikat, ze mam uaktualnic safarii bo ta wersja juz nie obsluguje testu capchta to znaczy że u mnie potrzebna jest inna przegladarka a o co chodzi u Ciebie to nie wiem - moze wyczysc sobie ciasteczka

Re: PROCES STARZENIA

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
A skąd ja mam wiedzieć ze „znasz” bufona?!...to ten to arogant jakich mało jest:/...
twierdze tak bo napisałaś ze „znasz” ich z wrażliwej i błyskotliwej itd strony...ach to
Ten drugi jest Heniek?...ja myślałam ze to ktoś zupełnie inny!...no oni jak najbardziej sa podobni...szczególnie w najeżdżaniu na innych itp:/...

Re: PROCES STARZENIA

Ja pisze o tej stronie!...tu nie mam takich komunikatów!...pokazywałam ci w innym wątku ale ty nawet na to nie spojrzałes bo ty tylko patrzysz się na to co chcesz się patrzyć...

Re: PROCES STARZENIA

no ale jesli piszesz z tableta-tak? a ja ze smartfona to co ja Ci mogę doradzic skoro to są calkiem inne platformy, z innym interfejsem z innym formatowaniem stron i inną obsługą

Re: PROCES STARZENIA

Ryo bardzo dobrze napisałeś...ze życie polega na zmianie...ale ci malkontenci czy faceci w kryzysie tego nie zaczaja nigdy!...mam nadzieje ze ciebie to nie dopadnie
Nigdy...

Re: PROCES STARZENIA

Ryo2
Hienko myślę że jak już ktoś zaczai że życie to zmiana to kogoś takiego tego typu kryzysy nie dopadną ;)

A tak z innej beczki , nie myślałaś czasami by wziąć przykład z kruczoczarnej i sie zarejestrować?  Wtedy nie będziesz miała zadnych utarczek z robotami (chociaż mogą  one być całkiem ekscytujące jak na filmiku ponizej :D ) :)