Po kawałku dla każdego ;)

Ryo2

;)

Re: Po kawałku dla każdego ;)

no to ja wjeżdżam na imprezę ze swoim ulubionym piwem " dębowe"

i...kolego JESZCZE RAZ NAJLEPSZEGO

Re: Po kawałku dla każdego ;)

Ryo2
Dębowe jest dobre , też je lubię (chyba z jasnych najlepsze)

Dzięki :)

A piłeś kiedyś jakiekolwiek piwo ze stylu Black IPA? Jak nie to polecam. A że teraz jest ciemno , nocno i mrocznie to np Nosferatu wydaje sie być idealnym wyborem. Niżej recenzja na wesoło  :D

Re: Po kawałku dla każdego ;)

O! i znowu się szykuje imprezka ;)
Spełnienia marzeń Rysiu i pogody ducha,
optymizmu, pomyślności wszelkiej,
wymarzonego samochodu, własnego gniazdka,
stu milionów kolorowych papierków,
które ludzie nazywają pieniędzmi
i dużo zdrowia, żeby to wszystko wytrzymać

Re: Po kawałku dla każdego ;)

O kurde, murzynek i piwo z wampira! Chyba chcesz tu WWojtka zaprosic >;)

A Tobie Ryo Wszystkiego Najlepszego!

Re: Po kawałku dla każdego ;)

Wenus napisał/a
[...]
Ooo tak , dzięki Wenus :))))

Re: Po kawałku dla każdego ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
O kurde, murzynek i piwo z wampira! Chyba chcesz tu WWojtka zaprosic >;)

A Tobie Ryo Wszystkiego Najlepszego!
Oj nie , on tu jest zbędny (inna sprawa że bez admoochronki to by sobie długo tu nie pobył) ;D

Dzięki Kapitanie :)

Re: Po kawałku dla każdego ;)

Ryo2 napisał/a

;)
Mniam, ale kusisz, a ja głodna trochę z pracy do domku zaraz wracam i sama będę musiała sobie coś przygotować :((, jakby co to trunek Octoberfest'owy jest u mnie spory zapas ;)))), no ale to jakby bardziej dla gości :), marzy mi się coś innego, poźywniejszego, a dla mnie samej nie zawsze się chce gotować, ech. ..może w drodze do domu za_haczę o cukiernię, "anóź" znajdę tam coś w ramach obiadokolacji :)):D

Do miłego Krzyś i pozdrowionka dla wszystkich Łasuchów :)

1234 ... 15