Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
Hej jola:)...na jakim forum byla borderline?...ja nic takiego nie widzialam...ale za to ta burdel mama tak:))...to musialo byc na marsie albo gdzie indziej...to nie byl ktos zalogowany...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Jezu, Jolu, nie podkręcaj wyobraźni  ;-D, czy Ty wiesz co z tego może wyjść do jutra :-D?

Ojjj tam Inna Mamo, w najgorszym scenariuszu jaźnie nam się wymnożą 😀 po czym Romek z Ryśkiem, Edkiem i inne vel vel zaśpiewają: "to nie ja byłem Ewą" czy jakoś tak 😂😅😎

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej jola:)...na jakim forum byla borderline?...ja nic takiego nie widzialam...ale za to ta burdel mama tak:))...to musialo byc na marsie albo gdzie indziej...to nie byl ktos zalogowany...

Nie, to nie był nikt logowany, ale często pojawiał się ten nick, także był jakby rozpoznawalny.
Na pewno należał do mężczyzny, a ten ktoś podpisywał się tak pisząc do kobiety, która go stałe upominała,, by leczył swoje "border."🙂

Na Marsie rzadko, powstał na (z) Magii 🙂, na forum pod horoskopami.  Wtedy pojawiały się inne równie wymowne nicki, np. Hermafrodyta, Forbidden Love, Stary Wyjadacz, Łowca Androidów, Młot na Idiotów i wiele prawdopodobnie  vel vel ...teraz skromnie, tylko Romki,  Ryśki i inne Alutki 😉

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
Te co wymienilas to kojarze...border nie,musialabym sie pytac na atlantydzie...ktos moze by wiedzial?...ale nie bede robic jakiegos sledztwa:))...bo na co mi to?...a inna moglaby byc tez mniej tajemnicza I powiedziec prosto z mostu...jak sie kiedys podpisywala...bo w zgadywanki sie nie bede bawic:)...ave;)...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Jola
hiena napisał/a
[...]

Ja tam również śledztwa nie przeprowadzam, bo nie muszę, wiem kto ten border 😎

A zgadywanki lubię 🙂,  niemniej (jakby to podsumował Loczuś :)), nie mam jasno zielonego pojęcia jaki mogła nosić nick.

Kolorowych Hienko :)

PS.
U mnie 23 stopnie teraz w nocy, samochody całą noc jeżdżą, i weź tu zaśnij.
Dobrze, że już week. 😥

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Nie kombinuj :-).
Nooo dooobraaa ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

U Ciebie Jolu w nocy samochody hałasują a u mnie psy całą noc ujadały. I weź tu się wyśpij człowieku :/
Dzień dobry :)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Jola
Wenus napisał/a
U Ciebie Jolu w nocy samochody hałasują a u mnie psy całą noc ujadały. I weź tu się wyśpij człowieku :/
Dzień dobry :)

Uuu, to również niefajnie. Tu dodatkowo upały w nocy, w ciągu dnia muszę mieć rolety opuszczone, by nie nagrzewało mieszkania.
Ale jest i dobra strona, torty truskawkowy i czekoladowy zmieniłam na lody! :DD
Ja to zawsze znajdę jakiś pocieszacz :)))
Witaj Wenusjanko i super week życzę :)
1 ... 1314151617