Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
Ha ha ha ha ha ha ha  ...... ta moja powódka w porównaniu do burdel mamy hieny to mały pikuś :DDD

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
Dobry wieczór tak w ogóle :DD

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Jola
Wenus napisał/a
Dobry wieczór tak w ogóle :DD

Witaj Wenusjanko :)
Jak tam pisklaki, zdrowo się chowają?
Na latanie to raczej za wcześnie  ;)))

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
Witaj Jolu :)
Rosną jak na drożdżach, ale brzydkie są niesamowicie ;))) Śmiesznie to wygląda jak któryś z rodziców usiądzie na nich a ciekawskie głowy wyłażą spod skrzydeł :))

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Mhmm mam pewne podejrzenia ale póki co rozwiązanie okrywają mroki czarnej dziury (lub też trzeba włączyć latarnię)  ;)

Nie kombinuj :-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Darku, na fb pytali mnie ostatnio dwa razy (wyskoczyło mi takie okienko) o aktualizację danych czy coś w tym stylu, ale zignorowałam to i jak na razie fb działa mi jak dawniej tzn. nadal mogę rozmawiać przez Messengera.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Jezu, Jolu, nie podkręcaj wyobraźni  ;-D, czy Ty wiesz co z tego może wyjść do jutra :-D?

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Widzisz Wenus, teraz to już napewno zmienię ten nick, natychmiast, bo na Waszą pomoc nie mam co liczyć  ;-))).
Boże! Z kim ja się zadaję  ;-)))?!
1 ... 11121314151617