Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
no widzisz, jednak i do Ciebie trafili-Rodo weszlo 25.05. i jesli nic tam nie zmienisz to oznacza, ze wyrazilas pelna zgode na wszystko co oni chcą czyli personalizowanie reklam, przetwarzanie twarzy i rejestracja ciasteczek-radze Ci wejsc w ustawienia i co nie co tam poblokować

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
:DD Zmieniaj szybko zanim dostaniesz przydomek 'bajzelmama" ;))

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Może jutro popatrzę czego oni ode mnie chcą, bo zamknęłam okienko i tyle.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Już poczyniłam pewne kroki  ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Hej Wenus.Jak zamknelas okienko tzn.ze zaakceptowalas warunki.I dobrze bo nie ma co sie bic z koniem. Swiatowych koncernow nie przerobisz.Jestesmy pionkami w tej grze. Milych senkow milosnice ziol:)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Nie wiem o co chodzi w tym RODO, ale zgadzam się z Tobą, jesteśmy pionkami. Nie wyrażasz zgody, nie korzystasz, do tego to zmierza.
Dobranoc  :-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Najgorsze , że ja nie wiem co zaakceptowałam. To tak jak z umowami, które podpisujesz bez przeczytania tego co jest drobnym druczkiem :/
1 ... 121314151617