Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
A czemużby nie , kawę lepiej zostawić na dzień (będe eksperymentować z mieszaniem kawy i kakao bo to ponoć smaczne jest)  , ave ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Ale nudno dzis :/...a tu jak na lykend pusto bardzo...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
wkurzylem sie bo chyba przez to rodo-srodo wykrzaczyly mi sie na smarcie 3 aplikacje-nawet na poczte nie moge wejsc

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Lwiczka9
Z tym rodo trzeba sie uporac...cala Europa dzis z tym walczy,pracodawcy,pracownicy,zwykli ludzie...mi tez cos ciagle wyskakuje...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
to jest wariactwo, aplikacje kontaktowe mam zapchane-przychodzą jakies smy od firm uslugowych-normalnie jestem zalewany spamem

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Lwiczka9
Ja tez....Niemniej do wszystkich trzeba sie odniesc,tzn.albo zaakceptowac albo odrzucic...Bo i tak bedzie wyskakiwalo..pamietaj,ze zamkniecie okienka oznacza akceptacje...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
a ja to mam gdzies, jestesmy szpiegowani, podsluchuwani i rozpracowywani i tak nie ustrzezemy się przed tym big brotherem-ja swoich zainteresowan nie zmieniam, a wiec co o mnie wiedzieli to juz wiedzą-ja nie bede z nimi polemizowac w kazdym powiadomieniu

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No gdzies chyba ktos tak sie podpisywal kiedys:)))...kurna moje komory myslowe... chyba juz sa wyczerpane na dzis:)))...

Hienko, akurat wczytałam się w Wasz dialog.
Swego czasu był nick "borderline mama", zastanawiałam się wtedy dlaczego ktoś świadomie  (chyba) się tak podpisuje.
Może z tym ci się teraz pomyliło, nie "burdel", a "borderline" :)))

"Osobowość chwiejna emocjonalnie typu borderline (ang. borderline personality disorder, BPD), in. pograniczne zaburzenie osobowości, osobowość „borderline” – zaburzenie osobowości charakteryzujące się wahaniami nastroju, napadami intensywnego gniewu, niestabilnym obrazem siebie, niestabilnymi i naznaczonymi silnymi emocjami związkami interpersonalnymi, silnym lękiem przed odrzuceniem i gorączkowymi wysiłkami mającymi na celu uniknięcie odrzucenia, działaniami autoagresywnymi oraz chronicznym uczuciem pustki (braku sensu w życiu)"
1 ... 1011121314151617