Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
Inna mama napisał/a
Miałam, pisałam  tu już o tym :-).
Oops znaczy się przegapiłem ale oki  :)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Dawno Hieno, baaardzo dawno ;-). Nawet rozmawiałyśmy o tym i nie byla to miła rozmowa, nie ma potrzeby do tego wracać ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Nic nie przegapiłeś, pisałam, że były to nicki nieistotne.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Serio?...tak sobie pomyslalam wstecz I przypomnialo mi sie...ze przedstawilam sie takiemu zygorkowi, nie wiem czy go pamietasz?...ale dalej nie pamietam kurcze!...

[...]

Okidoki  , tylko mnie zaciekawiło czy znamy się z dawniejszych (przedatlantydowych) czasów ale nie wnikam ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Z Nastkowych ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
Inna mama napisał/a
Z Nastkowych ;-).
O św Makrelo ....    no dobra , może lepiej rzeczywiscie w to nie wnikać

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Pamietam, dobrze kombinujesz, to właśnie on pierwszy zwrócił się do Ciebie po imieniu  ;-), a potem zaczęły się jazdy...
1 ... 78910111213 ... 17