Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
A Kim ty jestes ksiedzem zebym sie przyznawala?:))...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
no dobrze, masz o wiele bliżej ważniejszą osobę, ale możesz zrobić przewrót  zaskoczenie w traktowaniu Serenity.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
 15 lat roznicy to prawie rożnica pokoleniowa

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Założyłaś wątek i się wymigałaś.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Darrio, mężczyźni są jak dobre wino, a kobiety o 15 lat młodsze uwielbiają rozwijać się (duchowo) ze starszymi. Np. Lotek stanął w centrum uwagi Serenity, a chyba ze 20 lat starszy

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
wirtualne znajomosci są zawsze wyidealizowane-tylko real moze zweryfikować nasze wyobrażenia

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
wiadomo, że liczy się real, a tutaj spędzamy ze sobą czas wolny. Dlatego właśnie powygłupiaj się. Serenity ma poczucie humoru. To fajniejsze niż udowadnianie swoich racji.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
Perelko,  juz nie kontynuujmy tego, nie wszystko wiesz i zapewniam Cie, ze to nie ja podpaliłem ten lont
1 ... 45678910 ... 17