Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
hiena napisał/a
Hej ryo:)...to tez twój dzień czy tylko miałeś  na myśli ten poniedziałek?;)...
Poniedziałkowy jestem od samiutkich narodzin :)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Agnieszka napisał/a
Poniedziałkowy magnetyczny urok. Jak ty Ryo.
Mhmm , jestem mnóstwo bardzo magnetyczny i czasami jak zacznę grzebać w lodówce to moja poniedziałkowa magnetyczność nie pozwala mi sie od niej oderwać (podobnie jak mej kolekcji magnesów które do niej przyczepiłem)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Aha!... no to lubisz poniedziałki;)...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
No ba , nowe początki , nowe możliwości :D

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
mam alergie na ten zwrot " ba " ja go wcale nie uzywam

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
No coś Ty?

Jeżeli chodzi o onetowego wklejacza świątobliwych wklejek to zabawny był to człowiek. Pamiętam jak raz coś tam powypisywał o zmartwychwstaniu i gdy odpisałem mu o zombie to próbował ileśtam razy usunać ten post

Swoją drogą i Ty i on cieszyliście się podobnym zainteresowaniem anonimów ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
ja pare razy pisalem do niego na strefie tajemnic i nawet ze dwa razy odpisał mi w kilku slowach ludzkim językiem - a to twoje fiksum dyrdum bylo super:) usmialem się

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
I prawidłowo. Zwłaszcza że to chyba trafna nazwa na jej dziecinadę