Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Nie przejmuj się Wenus dniem tygodnia, napewno godziny i minuty zmieniłyby całą sytuację i byłabyś demonen ;-). Ktoś to zaraz rozpisze szczegółowo ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
No widzisz, a ja się dopatrzyłam próby odpowiedzi na pytanie czy człowiek rodzi się bestią czy jednak się nią staje.

To złe spojrzenie.:) Człowiek rodzi się człowiekiem czyli naturalną bestią, to środowisko go temperuje, tresuje i przekształca w coś "więcej". Ale, moim zdaniem, to nie jest "więcej", to jest "inaczej".:) W środowisku niesprzyjającym hołdowaniu dulszczyźnie i bigoterii, wyłazi z niego prawdziwa natura.:)

Lester był chory, potwornie samotny, wyszydzany, odrzucany i w końcu okradziony przez tłum, tak ja go pamiętam.

Wcale nie był chory. Ferujesz nieuprawnione wnioski.
On był odrzucony, a przez to, nie musiał się stosować do ogólnych norm, bo niby dlaczego? Więc wrócił do korzeni ludzkiej natury.:)

Nie rozumiem skąd u Ciebie wzięło się porównanie do uchodźców, w ogóle nie rozumiem skąd u Ciebie taka lekkość kierowania tematów na ten tor.

Dzicz, nieskażona cywilizacją białego człowieka, kieruje się pierwotnymi instynktami i właściwą sobie naturą, po co się oszukiwać?
No i bawią mnie infantylne reakcje.:)

a przeczytawszy "Krwawy południk" czy  "Drogę", od razy wiemy, jak niebawem będzie wyglądał nasz świat.:)
Nie czytałam :-). Polecasz?

Nie polecam. Wgniata w fotel ale nie rozwija, więc w sumie bez sensu.:)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Poniedziałkowy magnetyczny urok. Jak ty Ryo.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

tifani
Ja też,  ale do niedzieli brakuje mi parę minut i to by się zgadzało bo jest we mnie lód i ogień. Dziwna mieszanka.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Na historycznych "czwartkowych obiadach" też zaczynało się od ważniejszych rzeczy...ale i tak sypialnia jest kropka nad "i"

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Mama twierdzi, że to było przy sobocie po robocie czyli po sprzątaniu :)))

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Perełko, ale na Atlantydzie " pojechalas " nie po tym czego tam doswiadczam-moj upór jest natury ambicjonalnej

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Kiedy mróz jest naprawdę duży to powietrze aż iskrzy od elektryczności statycznej ;))
123456 ... 17