Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
i to o tej nielogowanej wersji lotha tez bylo trafione:)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
Mhmm , wszak pojawił się gdy tylko zobaczył że hienka założyła o nim wątek
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
Ana

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ana
O matko ja też jestem poniedziałkowa :)))) kto by pomyślał, a myślałam że piątek, a jak sprawdziłam datę to poniedziałek fiu fiu :))))

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Darrio, na Atlantydzie chciałam rozładować sytuację. Myślę, że zamiast podchodzić poważnie mógłbyś uwieść Serenity.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Dareczku, pomyśl o tym. Ale byłoby fajnie...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hieno, nie przyznałaś się jaką jesteś kochanką. To niesprawiedliwe, bo założyłaś ten wątek.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
za daleko, za duża róznica wieku, nie ten etap życia i spłonąl most porozumienia-mam o wiele bliżej ważną dla mnie osobę:)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Serenity jest za stara na uwodzenie?
1 ... 3456789 ... 17