Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Jeśli nie zmienisz sposobu pisania, to są duże szanse, że zostaniesz szybko rozpoznana, nawet przeze mnie ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
;-) nie poznałaś Dziewczyny? Jak na początku  miałam to samo, póki Darek nie zwrócił się do Niej- Perełko ;-). Myślałam, że tylko ja jestem mało uważna ;-), czasem przydałyby się identyfikatory ;-).
A czy Ty miałas kiedyś inny nick? ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
A może Perełka ma po prostu na imię Agnieszka :)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
Tez moze byc:)...ale malo kto sie  przyznaje do prawdziwego imienia na forum?...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Te Pismo rzuca sie w oczy;))...tez zmienie jak trzeba bedzie...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Ty się kiedyś przyznalaś ;-), ja również.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Miałam, pisałam  tu już o tym :-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Tak?...kiedy to bylo bo nie pamietam?...
1 ... 6789101112 ... 17