Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
;-) nie mam zamiaru, a poza tym to nic złego ;-), co było, a nie jest nie pisze się w rejestr ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
On potem zniknal...a jak ty to pamietasz no to niezle...jakbys zdradzila mi twoj dawny nik...to moze by mi sie przypomnialo ?...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
;-) nie mam zamiaru, a poza tym to nic złego ;-), co było, a nie jest nie pisze się w rejestr ;-).
Mhmmm to bardzo zdrowe podejście (znaczy się coś było )  ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Właśnie w innym wątku pisałam o burdelu w mojej głowie, no ale czasem coś tam znajduję ;-). Imieniny obchodzimy tego samego dnia  ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
Hmm bylo cos takiego jak burdel mama?:))...imieniny czyli to samo imie? Te drugie nie wiem juz...tajemnicza jestes;)...moze mi sie skojarzy wkrotce...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
HIE!NO! :-DDD Matko i córki! Gdzie Ty bładzisz myślami :-D???
Gdzieś Ty widziała taki nicki :-DD?
Imię mamy podobno takie samo ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hmm bylo cos takiego jak burdel mama?:))
Właśnie zakrztusiłem się mineralką :DDD

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
No ja też się jeszcze trzęsę ze śmiechu  ;-DD.
1 ... 891011121314 ... 17