Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Dobrze.  Ale jeszcze jedno.  Ładnie piszesz na różne tematy, bywasz zabawny i potrafisz wzbudzić sympatię. Pomyślałam, że szkoda marnować taki potencjał, który ginie w utarczkach.
Więcej już nie będę kontynuować tego tematu.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Nie wymigalam sie...bylam zajeta...a ty sie przyznalas?...jak zakladam watki to nie Ma przymusu...jak ktos chce moze sie pochwalic...a tak dalam to do poczytania... co do roznic wieku...babka I facet...czym wyzsza roznica tym wieksze ryzyko rozpadu...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Agnieszka
Temat jest fajny. Zgadzam się, że nie ma przymusu.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
Ach to ty jestes!...czemu Jako agnieszka?...jestem weekendowa:))...czyli piatkowa...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
;-) nie poznałaś Dziewczyny? Jak na początku  miałam to samo, póki Darek nie zwrócił się do Niej- Perełko ;-). Myślałam, że tylko ja jestem mało uważna ;-), czasem przydałyby się identyfikatory ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
Wiesz nie czytalam wszystko I moze dlatego?:)...ale po co ta przebieranka?...chyba ze sie nudzi i zmienia...taka odmiana?...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Może to należy traktować jak strój, czyli stosownie do nastroju...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
No to tez moze raz sie “przebiore”...I zobaczymy czy ktos sie kapnie z was ze to ja!;)...
1 ... 567891011 ... 17