Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
To wszystko przez te zTwoje zagadki  ;-), człowiek szuka w czarnych dziurach, a rozwiązania pod latarnią  ;-))).
Nie spodziewałam się tak usunąć o tej porze ;-).

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Uśmiać miało być.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
Dobranoc Hieno.
Dobranoc Ryo.
Dobranoc wszystkim.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
No gdzies chyba ktos tak sie podpisywal kiedys:)))...kurna moje komory myslowe... chyba juz sa wyczerpane na dzis:)))...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
To wszystko przez te zTwoje zagadki  ;-), człowiek szuka w czarnych dziurach, a rozwiązania pod latarnią  ;-))).
Nie spodziewałam się tak usunąć o tej porze ;-).
Latarnie...taak , już wyobrażam sobie potencjalny komentarz Hienki :D

Mhmm mam pewne podejrzenia ale póki co rozwiązanie okrywają mroki czarnej dziury (lub też trzeba włączyć latarnię)  ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Dobranoc Inna mamo :)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Ave...inna (no)...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

No ryo mineralka o tej porze:))...ave...
1 ... 9101112131415 ... 17