Poczytajcie sobie jacy jestescie

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2
Jola napisał/a
To jest dobre:
"Ich głowę zaprzątają wielkie sprawy, a seks zauważają jakby przypadkiem. I nagle....."! 😀
Dzieńdoberek Joluś ;)

No bo to takie zawracanie głowy. Człowiek chce uratować swiat a tu mu głowę jakimiś seksami zawracają :D

PS: No ale za to następne pokolenia będą się o Tobie w szkole uczyć ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Lubię Cormac'a  ale on przecież nie odpowiada na żadne pytania, tylko pokazuje naturę, tę ogólną i przede wszystkim ludzką.
Z perspektywy miękkiego fotela tego nie widać ale po lekturze "Dziecięcia bożego" od razu można zrozumieć czym kierują się te dzikie tłumy Lesterów Ballardów, szturmujące Europę, a przeczytawszy "Krwawy południk" czy
"Drogę", od razy wiemy, jak niebawem będzie wyglądał nasz świat.:)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Ryo2 napisał/a
Dzieńdoberek Joluś ;)

No bo to takie zawracanie głowy. Człowiek chce uratować swiat a tu mu głowę jakimiś seksami zawracają :D

PS: No ale za to następne pokolenia będą się o Tobie w szkole uczyć ;)

Ha ha, dokładnie 😅
A gdzie to się podziewaleś?
Zapewne znów jakiś ciekawy audyt się trafił 😉zdradzisz na jaki temat, chyba że wciąż rozkminiacie wielce ciekawy temat z bumerangów 😅

Witaj Krzyś i milutkiego popołudniowego wieczorku ;)

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hieno, jeśli  Cię to interesuję, wpisz w google całą datę urodzenia i dopisz :jaki to był dzień.

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
Lubię Cormac'a  ale on przecież nie odpowiada na żadne pytania, tylko pokazuje naturę, tę ogólną i przede wszystkim ludzką.

No widzisz, a ja się dopatrzyłam próby odpowiedzi na pytanie czy człowiek rodzi się bestią czy jednak się nią staje.

Z perspektywy miękkiego fotela tego nie widać ale po lekturze "Dziecięcia bożego" od razu można zrozumieć czym kierują się te dzikie tłumy Lesterów Ballardów, szturmujące Europę,

Lester był chory, potwornie samotny, wyszydzany, odrzucany i w końcu okradziony przez tłum, tak ja go pamiętam.
Nie rozumiem skąd u Ciebie wzięło się porównanie do uchodźców, w ogóle nie rozumiem skąd u Ciebie taka lekkość kierowania tematów na ten tor.

a przeczytawszy "Krwawy południk" czy
"Drogę", od razy wiemy, jak niebawem będzie wyglądał nasz świat.:)

Nie czytałam :-). Polecasz?

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Hej Jola:)!...to ty czwartkowa?...czy ten opis się tak spodobał?;)...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Hej ryo:)...to tez twój dzień czy tylko miałeś  na myśli ten poniedziałek?;)...

Re: Poczytajcie sobie jacy jestescie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
No to się dowiedziałam...... "chłodna sobota" ;)))
12345 ... 17