Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2 napisał/a
Walkiria? Symfonia? Zajrzę może do kosza by sprawdzić czy przypadkiem ktoś tam nie wywalił Wagnera

Ha ha, niewykluczone, że wkrótce go tam dojrzysz, a dyrygentem Stomatolog przebieraniec! :D

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Kpt.Wojtek
Jak to jest? Wchodze na uzytkownicy online iiiii 130 anonimow 4 niewidocznych i Darrio

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
faktycznie, jestem tam sam - dawniej tak nie było-a co oznaczają ci niewidoczni?

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Jak to jest? Wchodze na uzytkownicy online iiiii 130 anonimow 4 niewidocznych i Darrio
da®®io napisał/a
faktycznie, jestem tam sam - dawniej tak nie było-a co oznaczają ci niewidoczni?

Hej, w pewnym momencie było nawet ponad 200 anonimowych , ale teraz już chyba licznik działa prawidłowo. Wszytko, wskazuje na to, że był to jakiś błąd. Na innych forach Nabble (na serwerze x6) też wczoraj i przedwczoraj występował ten błąd — dzisiaj jest ok.