Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

stomatolog

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Przestań. Ja nic takiego nie widziałam. Ma dziewczyna jaja, jako jedyna wstawiła zdjęcie bez rozmazywania.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Czy my moglibyśmy postępować inaczej niż sąsiedzi?
Np. Nie podawać nicków, jeśli nie mamy pewności, że to ta, a nie inna osoba. Nie mówić o wywalaniu na zbity pysk, tylko o usuwaniu. I takie tam pierdoły...
Tak tylko pytam  :-).

Skoro pytasz :)), tu akurat nie do dokońca się zgadzam.
Po tym co zaprezentowali na A4 i dalej tu próbują  (może nie pod Twoim adresem), uważam, że "nie ma zmiłuj się".

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Dziękuję za opinię ;-), jak moja będzie odosobniona, przestanę pytać  ;-))).
"Zemsta najlepiej smakuje na zimno"- znasz to powiedzenie  :-)?

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez stomatolog
stomatolog napisał/a
Stać ją na wizytę w gabinecie stomatologicznym. Brak dolnej jedynki jest niechlujstwem i brakiem szacunku dla ludzi zmuszonych to oglądać.

Jasne, i usmiechałabym się gdybym miała ubytki.
Już nie wiesz jak mi dokuczyć Illuminatusopodobny z akcentem na Illuminatus.
Może byś się tchórzofredko zalogował pod swoimi "produkcjami".
Swoją drogą zastrzegałeś, że już tu nie wjedziesz, a my z nudów będziemy podrabiać twój prowokatorsko-manipulancki styl.
Z buzi coś tam, ale tak to już jest w twoim przypadku.
Standard.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
A tak w ogóle to dlaczego my siedzimy w ORGANIZACYJNYM ;-D; w okolicach kosza?
Co organizujemy? Jakieś przyjęcie niespodziankę?

Słusznie, ale to nie ja zaczęłam dyskusję z trollem! :)
Poza tym swoim wpisem o nie wywalaniu na zbity itp., dodałaś mu odwagi, to sobie teraz używa jak lubi, dopóki nie trafi tam gdzie jest miejsce trolla.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Jolu; nie chodziło mii o nie wywalanie, tylko o nazywanie wywalania... :-). O używanie innego języka.
Chciałam odpisać, o moim zastraszeniu, wstydzie, braku górnych jedynk, burce i pewnie cos tam jeszcze, ale  nie dało się  ;-D.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
Ta trollowkrętka ma parcie na szkło! :D, nie możesz jej całkowicie usunąć, przecież bredzi w koszu od rzeczy vel Walkiria.
Wcześniej pewnie była Symfonią.
Walkiria? Symfonia? Zajrzę może do kosza by sprawdzić czy przypadkiem ktoś tam nie wywalił Wagnera