Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
ok, koniec tematu, hej:)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Cześć Wam.
Kilka lat temu dostałam sms z wiadomością, że pilnie poszukiwany jest dawca krwi z grupą iks, podano również numer telefonu pod którym czekają na kontakt z nim. Była również prośba o przekazanie wiadomości jak największej liczbie znajomych.  Postąpiłam zgodnie z prośbą. Jedna z koleżanek, posiadająca dokładnie tę poszukiwaną grupę zadzwoniła pod wskazany numer i usłyszała coś w tym stylu: Uprzejmie dziękujemy za kontakt, przeprowadzamy badanie, na zlecenie firmy X, celem badania jest ustalenie prędkości rozchodzenia się zapytania, regionów w jakie dociera, wszystko to w celu ustalenia jak szybko potencjalny biorca znajdzie dawcę.

Tak czy siak Darku, według mnie, postąpiłeś słusznie umieszczając ten wątek.  Nawet jesli ktoś żartuje 5 razy, to przecież za 6 może potrzebować pomocy naprawdę.
Niestety, jak widać takie akcje zniechęcają zamiast uczulać.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Cześć Ryo :-).
Okaże się czy wystarczy, ale póki co dziękuję za reakcję.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Jolu, ostatnie zdanie w tym temacie, następne będą już tylko bluzgi, aż mnie stąd wywalą ;-).
Nie podoba mi się wleczenie tego tematu przez lata i po wszystkich kolejnych forach, nie ma też dla mnie znaczenia czy dygresja i symfonia to ta sama osoba, choć uważam, że tak właśnie jest, takie osoby szukają tu tylko sensacji, bo przecież realnej pomocy, w żaden sposób nie są tu w stanie uzyskać.
Było kilka osób piszących niemal to samo, podciągały swoje wątki dodając kolejne pomówienia, insynuacje, albo tylko jakieś znaczki czy liiterki, byle się kręciło, czy jest tu ktoś, kto tego nie pamięta?!
Nie zamierzam w tym uczestniczyć ani patrzeć jak i tu znacznie się tworzyć "grupa wsparcia".
Masz swoje doświadczenia, pisałaś o tym, rozumiem, ale nie dajmy się zwariować, takie rzeczy zgłasza się gdzie trzeba, opowiada szczegóły tymże organom, jak trzeba to lekarzowi, terapeucie, przyjacielowi, rodzicom, małżonkim itd itp...forum nie jest od tego.
Amen.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Cześć Ryo :-).
Okaże się czy wystarczy, ale póki co dziękuję za reakcję.
Cześć Anno ;)
Ja wywaliłem jeden jej post wczoraj . Dziś ktoś inny wrzucił do kubła kolejny, tak wiec ta schiza o "kobiecie skrzywdzonej" tu sie raczej nie zagnieździ. Będzie dobrze  :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Podzielasz moje zdanie czy wykonujesz obowiązek moderatorski?

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
Próbowałem kiedyś zgłebiać ten temat gdy ktoś tym zawalał Marsa ale nie otrzymałem żadnych konkretnych odpwiedzi więc uznałem to za zwykłe trollowanie które tutaj będę wywalać jeżeli ktoś zechce to wrzucać.
Czyli chyba możesz uznać że podzielam Twe zdanie ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
[...]

Ależ Anno, jestem tego samego zdania. Duchy przeszłości niech  tam pozostaną, ja sama nie chcę doświadczać tych wspomnień nawet w literkach.
Amen! :)

Niemniej tymi bluzgami "zaintrygowałaś" :)):P
Potrafisz Anno? :D
1 ... 910111213141516