Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Lwiczka9
Chyba zostałam z automatu przeniesiona z poprzedniej wersji forum:) A moze pamiec mnie mysli..no wiesz..przyjaciel Alz....jak mu tam?:)))Kolorowych!

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Rat tez nie jest zalogowany.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Pozdrawiam i mykam,spijcie kochani bo jutro dzien..bedzie pieknie!
Dobrej nocki i czarownych snów Lwiczko ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Rat tez nie jest zalogowany.
Fakt

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dałabym sobie głowę uciąć, że widniejesz w zalogowanych...a tu się okazuje, że głowa stracona.
Dobrej nocy Mario.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
To ja już się zamknę w temacie nielogowanych ;-), liczyć jak widać nie umiem.
Będzie co ma być.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
Anna. napisał/a
To ja już się zamknę w temacie nielogowanych ;-), liczyć jak widać nie umiem.
Będzie co ma być.
Też jednego przeoczyłem na co mi Lwiczka zwróciła uwagę

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Madziunia tez by tutaj juz nie weszła:(
1 ... 78910111213 ... 16