Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
ja juz te wszystkie techniki edytorskie rozgryzłem i dlatego tak się na mnie wkurzała Serenity

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

 jesli przyznasz mi jakies uprawnienia to bede je wykorzystywal gdy uznam to za konieczne
Dario, dodałem Ci uprawnienia moderatora, ponieważ Twój potencjał nie może się marnować na forum, i powinieneś również pomagać w poskramianiu rozbestwionych trolli

PS. Dodałem też wszystkim moderatorom funkcje banowania. Tylko mam prośbę o ostrożne używanie jej w stosunku do osób zalogowanych — ponieważ można w ten sposób skasować cały dorobek komentatorski osoby zarejestrowanej.

Ale możecie tej opcji używać w stosunku do jakiś anonimowych intrygantów, trolli — ta opcja jest wygodniejsza niż przenoszenie do kosza.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
Aha, dzięki za obiaśnienia, ale ja to w ogóle myślałam, że do Edycji mają dostęp tylko osoby zalogowane.
Osoby niezalogowane mają możliwość edycji swoich komentarzy, ale tylko przez pewien czas, aż nie wygasną ciasteczka, aż nie usuną historii w swojej przeglądarce itp.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

szuw napisał/a
[...]

Bananowanie? Chyba raz czegoś takiego użyłem na jakimś anonimie gdy modowałem na A4 . no dobra , może przetestuję przy okazji (choć przywykłem już do wywalania ich do kosza)

Wątek - zakręcone pogawędki

Zmieniłem zdanie na temat rozdzielania tego wątku

PS: Sorry za zamieszanie — trochę się poprzestawiała kolejność komentarzy, ponieważ chciałem podzielić fragmenty niezwiązane z tematem moderowania. Tylko niektóre wypowiedzi Joli czy też moje zawierają treści mieszane i nie da się ich rozdzielić bez ingerencji w sens wypowiedzi, więc zrezygnowałem z dzielenia tego wątku ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

dygresja
Boi się kontaktu z nią na FB.  Dba  zachowanie anonimowości.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
dygresja napisał/a
Boi się kontaktu z nią na FB.  Dba  zachowanie anonimowości.

On się nie boi, przeciwnie, czuje się wyjątkowo bezkarnie, a jeśli, to jedynie utraty wypracowanego wizerunku godnego jego nicka :)), ale również mozolnie aranżowanej kreacji "bożyszcze" w oczach (jeszcze) w nim zaopatrzonych! :DD

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

dygresja
Nie chce ujawnić swojej tożsamości.  Czuje się bezkarnie jako osoba anonimowa i taką chce pozostać.  Zwróć uwagę, ze Onet dla uniknięcia kłopotów wysłał w niebyt wszystkie swoje dawne  fora ,  usunął wszystkie komentarze.  Fragmenty , które zostały urywają się po pierwszej stronie. A te osoby wywodzą się z Onetu.  Któraś z nich była na etacie, miała dostęp do  danych osób,  mających tam pocztę,  A przez pocztę onetowską włamywali się do cudzych komputerów .
1 ... 45678910 ... 16