Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Po naszej rozmowie i wzmiance iż ciesze się, że na Multi perfidne Illuminatusopodobne prowokacje nie przejdą, bo Multi ma właściwą Modero -Administrację, dopiero po tym Illuminatus odpowiedział Ewie w jej wątku, jakie to przewidywalne! ;)

"Nie wygłupiaj się i nigdzie nie chodź...:)))
Żaden upiór z przeszłości nie zrobi ci krzywdy, bo tu jest trzech moderatorów i każdy ma różne priorytety, więc ani jeden prawdziwy demon nie dotrwa do brzasku, a z tymi nieprawdziwymi, sama sobie doskonale radzisz...:)))

Nie będę obrażał twojej inteligencji poradami typu NLP czy wskazówkami z "Domowego Poradnika Psychologii dla Gospodyń Domowych" :DDD ale powiem ci, że jeśli siedzi w tobie jakiś "robal" to trzeba się z nim zmierzyć, a na końcu spuścić go w sedesie, bo inaczej zostanie z tobą na zawsze...:)))"

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

szuw napisał/a
Ok, super, dzięki za chęć pomocy. Zaraz dodam Ci uprawnienia moderatora. Tak, jak napisałem wyżej — bez żadnych zobowiązań, wtedy, kiedy będziesz miał czas i ochotę na zabawę w forum, więc wyjazd to żaden problem :)
Nowa trollometoda to zmiana tekstu po trafieniu do kosza wiec nie zdziw się tym co tam zastaniesz ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2 napisał/a
Nowa trollometoda to zmiana tekstu po trafieniu do kosza wiec nie zdziw się tym co tam zastaniesz ;)
Oni już taką intrygandzką metodę kilka razy tutaj stosowali, także to nic nowego, ale dzięki a informacje.

PS. Jakiś czas temu podobnie edytowali treści w koszu, a później nawet założyli wątek na Atlantydzie z gorzkim żalem, że niby przenosimy z Darkiem ich niewinne komentarze do kosza (a to były komentarze, gdzie treści wulgarne i napastliwe podstępnie edytowali sobie koszu na treści normalne). Od takiej intrygi zaczęła się jakiś czas temu wojna na Atlantydzie, w wyniku której Drapak i Illuminatus skasowali wtedy swoje konta

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2 napisał/a
Nowa trollometoda to zmiana tekstu po trafieniu do kosza wiec nie zdziw się tym co tam zastaniesz ;)

Zauważyłam to wczoraj u pseudo Karoliny.

Nie wiedziałam, że Trolle anonimy mogą aż tak ingerować.

Skoro tak, to nie robi tego Walkiria, która w tych tematach jest laikiem ...raczej.
Cyt. "tępa dzida Jolka", to był tekst Walkirii, którego użyła w swoim wątku na Atlantydzie, potem usunięcia całego wątku domagała się od Wojtka, bo rzekomo ja się "wtrąciłam". A chodziło raczej o jej własne wulgarne teksty, jakie chciała ukryć.
Przecież po tym,, gdy większość czytała, nie wyedytuje swoich własnych paszkwili (o ile potrafi), łatwiej domagać się by Wojtek skasował cały wątek.
Ten o Minotaurze, i Wojtek spełnił prośbę koleżanki.

Ale wczoraj po "tępa dzida Jolka", spec poprawił na:
"Witajcie, co u was słychać?"
Post jest w wątku Hienki.

Serio, nawet nie przypuszczałam, że anonimy mogą edytować swoje treści, a w koszu to już zupełnie.

W takim razie oczywiste, że to metody Illuminatusopodobnych, z naciskiem na Illuminatus.
Spec od takich "zabaw" edytuje zapewne chamskie treści swoje i swoich "przyjaciół" już w samym koszu, by się potem wspólnie z "przyjaciółmi" ponaśmiewać (nawet Ana ten "argument" wykorzystywała), a nieświadomi tych praktyk faktycznie mogą się dziwić, że "złośliwy" Marcin usuwał kulturalne i sympatyczne treści.

Czyli to lluminatus, w przeciwieństwie do WojtkaLothara jest Alfą i Omegą, niestety tylko wirtualnie! ;)
Ana

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ana
Jola, przestań mnie pomawiać, że ja coś wykorzystywałam edytując, bo nawet nie nie wdziałam o takich możliwościach, to Marcin własnie kiedyś podpiął poprzez edytowanie i wpisał w moje słowa jakieś nie moje treści. Przestań pomawiać!

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
Ana napisał/a
[...]

Ana, zamiast się na mnie unosić może zacznij czytać ze zrozumieniem.
Przecież nie napisałam, że Ty edytujesz, ale że wraz z grupą "wesołków", którzy takie praktyki uskuteczniają śmiejesz się z takich manipulacji, bo to takie zabawne, prawda?

A Marcin na pewno tak zrobił, jak piszesz czy teraz to Ty go pomawiasz?

Chociaż nawet jeśli edytował Twój wpis, to nie wydaje mi się, by chciał manipulować Twoimi wypowiedziami, a raczej by udowodnić, że tak można.
Bo niestety często tak praktykuje Twój Idol, no wybacz.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
[...]

Aaacha , no to skoro to był przerobiony post zaczepny to do kubła z nim (myslę ze poza samymi trollami nikt nie ma nic przeciw?) . Dzięki że o tym napisałaś Jolcia. W sumie też nie wiedziałem że tak sie zabawiają (a z tego co Szuw pisał to nie po raz pierwszy) Ale tak czy siak będą fruwać. Co do samego kosza to to jest zwykły wątek więc mogą w nim to samo co gdzie indziej  ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Kpt.Wojtek
I kasuj kosz Ryo, czesciej.