Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola spokojnie, przeciez to Marcin przyznaje uprawnienia i to czy to bedzie jakis nowy podstępny logowany alien to nic nie znaczy bo taki ktos nadal nic nie.bedzie mogl zrobic-to my  tutaj sami sobie robilibysmy porzadki na zasadzie dobrowolnosci

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
jeszcze glupiutka proponuje im kontakt na priv-
sama wlazi w ich łapy-
 ps. ciekawe czemu do illuma zwraca sie " ala "

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
Korzystając z okazji, witam Szacowną Kadrę nowo mianowanych! :)
Jako reprezentant jednoosobowej chociaż nie mniej przy tym Szacownej Kadry nowomianowanych za powitanie dziękuję i równiż witam Cię radośnie ową wieczorowonocną porą  ;)))

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

jeszcze glupiutka proponuje im kontakt na priv-
sama wlazi w ich łapy-
 ps. ciekawe czemu do illuma zwraca sie " ala "

"Ala", bo może on pisał pod takim nickiem, tak jak Ewa czasem bywala Ryszardem"

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2 napisał/a
Jako reprezentant jednoosobowej chociaż nie mniej przy tym Szacownej Kadry nowomianowanych za powitanie dziękuję i równiż witam Cię radośnie ową wieczorowonocną porą  ;)))

Ha ha Krzyś jeszcze Cię "dojrzałam"! :)

I naprawdę fajnie, że będziesz tam "na górze"! :DD
Może ten fakt w ogóle powstrzyma trolli z Alternatywy4, oby, zobaczymy na jak długo.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
Jola napisał/a
Ha ha Krzyś jeszcze Cię "dojrzałam"! :)

I naprawdę fajnie, że będziesz tam "na górze"! :DD
Może ten fakt w ogóle powstrzyma trolli z Alternatywy4, oby, zobaczymy na jak długo.
Dopóki nie wymyślą co zrobić by tu szkodzić w taki sposób bym ja nie umiał ubawu z wywalania ich. Najpierw paru pofrunie a potem zaczną mysleć i zrobią tzw burzę "mózgów" . W jej trakcie raczej tu nie zajrzą bo będa zajęci myśleniem co zapewne ich z deczka wymęczy jako nie przyzwyczajonych do wysiłku. A co będzie dalej...who knows ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
I wtedy to będzie dostępne do każdego zalogowanego?

To lepiej nie Marcin, pomyśl, zaloguje się jakaś Luba.Intrygantka z Rysiem, Ubawionym itpd. i będą tu swoje szarady uskuteczniać! :)

To zadanie Admina i Moderów, dacie sobie radę!  :)))
No co Ty, funkcja moderatora jest i będzie tylko dla osób, którym w jakiś sposób ufam i wierzę, że mnie nie zawiodą. Akurat moderacja Ryo2 podobała mi się na Atlantydzie, moderował obiektywnie i nie wykorzystywał tej funkcji do załatwiania własnych spraw.
Bardziej mi chodziło z tymi instrukcjami o Ciebie, czy np. Wenus (jeśli, chciałybyście pomagać kiedyś w moderowaniu).

Jola napisał/a
PS.
Tak krótko, bo nie wiem czy tu mogę :))
Możesz potem gdzieś przerzucić, albo usunąć.

Czytałam dziś wątek Ewy i uważam, że (o ile to nie prowokacyja), swoich "oprawców" ma pośród osób, którym w pewnym stopniu zaufała na sąsiednim forum.
A konkretnie myślę, że to Illuminatus, on zresztą jest autorem zoofolskich i podobnych tematów.
Nie chce tu wywoływać duchów przeszłości, ale dużo z tego co pisała Ewa  (nawet o tym Adamie), mi również jest znany, nawet bardzo dobrze, i to ze strony jaką tu o nim pisała.

Niemniej zastrzegam, bo może ona prowokuje.
Ale jeśli nie, to z niemałym zaskoczeniem musze przyznać (tym bardziej przez pryzmat postawy jaką prezentuje w "żywych" dyskusjach na forum),
że wydaje się być niezwykle naiwna!
Na Marsie Illum najczęściej pisał ze Żmijką vel Mleczykiem...do późnych godzin nocnych, ten sam zamordystyczny styl i sposób wypowiedzi.

Czyli popierasz, to co tam napisałem (już to skasowali), masz podobne zdanie na ten temat.
A jako ciekawostkę mogę dodać, że jakiś czas temu na Atlantydzie pojawił się anonimowy i obraźliwy komentarz kierowany do Darka (o lizaniu butów; kozaczków), w identycznym stylu (prawie słowo w słowo), w jakim kiedyś pisała na swoim profilu Nadia Rasiija z Wrocławia, która jak się później okazało, nie była żadną kobietą, tylko antypolskim profilem, obsługiwanym przez kilka osób... Po tym, jak napisałem o tych podobieństwach w  komentarzu na Atlantydzie, to szybko został skasowany...

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

[...]

Aha, to teraz wporządku! :)
W razie gdyby coś, to dam wcześniej znać, może tak od września, bo lipiec sierpień będę słabo dostępna! :)

Czyli popierasz, to co tam napisałem (już to skasowali), masz podobne zdanie na ten temat.
A jako ciekawostkę mogę dodać, że jakiś czas temu na Atlantydzie pojawił się anonimowy i obraźliwy komentarz kierowany do Darka (o lizaniu butów), w identycznym stylu (prawie słowo w słowo), w jakim kiedyś pisała na swoim profilu Nadia Rasiija z Wrocławia, która jak się później okazało, nie była żadną kobietą, tylko antypolskim profilem, obsługiwanym przez kilka osób... Po tym, jak napisałem o tych podobieństwach w  komentarzu na Atlantydzie, to szybko został skasowany...

Marcin, dlatego Ty, ja, Lwiczka .....każda osoba, która pisze prawdę i to taką, która w największym stopniu dotyczy prowokatorów pokroju Illuminatusa, jest na sąsiednim forum uważany za jątrzyciela czy nawet pomawiacza.
A Ewka, jeśli sama nie prowokuje jest taką samą ofiarą zabaw Illuminatus'owych co Sylwia  udzielając takiemu człowiekowi miejsca na swoim forum, i to nawet pośród moderatorów.
Wojtek to również stary onetowy (i nie tylko) wyjadacz.
Sama Ewa wskazywała na nich, że piszą na o2, czytałam komentarze tych Janków Muzykantów i innych, Nadia_Rosija w kolejnej odsłonie.

Zrozumiałe, że się od tego odcinają, być autorem takich idiotyzmów w dodatku na granicy prawa, bardzo psuje ich wizerunek, i chodzi nie tylko o pozostałych forumowiczów sąsiedniego forum, co "ludzie powiedzą", gdy dowiedzą się o ich oszołomskich zabawach.

Gdyby nie było w tym prawdy, oni sami by temat podłapali i żartowali z tego.
Marcin, gdyby mi ktoś napisał, że jestem Nadia_Rosija, to w ogóle bym się tym nie przejęła, bo nie jestem.
W ich przypadku przeciwnie, dlatego tak na Ciebie naskakują, bo piszesz prawdę.
Niestety, ale prezentowana na Atlantydzie, to nie jedyna forma ich zabaw, tam odpoczywają największe Trolle, jak wcześniej na Magii czy Marsie.

Ach, można by pisać i pisać. ...

Irytuje (delikatnie ujmując) fakt,  że tacy ludzie dalej perfidnie się "bawią", a tych co się na nich poznali wyszydzają na różne sposoby.
Ale z tym akurat na Atlantydzie niewiele można było zrobić.

Z kolei na to co tu, masz wpływ Ty ... i to ich wkurza! ;)), bo nie mogą się "bawić" tak jak lubią mnożąc swoje anonimki i wypisując coraz to prymitywniejsze teksty, przykładem te zoofilskie, lizaniu nóg itpd.

Zryte berety to mało powiedziane,  brrrr ....okropne towarzystwo.

A jak sobie przypomnę zachwyt Any nad mądrością czy inteligencją w/w, to nawet mi jej nie szkoda, "głupich nie sieją"! :))

Reasumując, cieszę się, że w końcu jest forum, gdzie te oszołomy mają ograniczone możliwości swoich ulubionych zabaw! :)

Nie pisz tam już Marcin, bo rację ma Lwiczka, że to ich tylko nakręca, wtedy czują, że żyją ...Illum potrzebuje specyficznych bodźców. To nie Wojtek, któremu wystarczy dom na forum i wirowania po lesie ....chociaż i jemu znudziły się już kulinarne, piwniczkowe klimaty i coraz częściej zakłada prowokacyjne wątki.

Zabraknie osób, którymi mogli się "zabawiać" w stylu NadiaRasiija, to jednocześnie zatracą sens istnienia :))), i tu mam na myśli samego Illuma, bo Wojtek już tak przesiąkł wirtualnym światem, że tu ma swój dom i może funkcjonować nawet bez aż tak wrednych zabaw.

Ale Illum nie, on potrzebuje silniejszych bodźców.
Drapaka nie wspominam, bo mimo eksponowanego chamstwa, nie jest tak zdegenerowany jak Illum czy Lothar.

ps.
A może by utworzyć oddzielny wątek np. "Trolling niekontrolowany", "Znane zabawy Trolli" itpd., gdzie można wpisywać wszelkie spostrzeżenia w tym temacie na przykładzie znanych osób czy zdarzeń.
Co oczywiście zostanie potraktowane przez "bohaterów" tych praktyk, za jątrzenie, pomawianie itpd., ale niestety, tu będą mogli sobie ewentualnie popatrzeć ....i poczytać o sobie :)))
Naiwnych  (i czasem zwyczajnie głupiutkich i ograniczonych) pokroju Any, Sylwii czy nawet jak się okazuje  Ewy, którzy wierzą w dobre intencje i nowe kreacje starych onetowych wyjadaczy, tu nie ma.
Także tu "nie pożyją" tak jak lubią.

Cieszę się,  że Multi to nie miejsce dla takich oszołomskich Trolli.

Do milego! :)

123456 ... 16