Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Jolu, ponieważ wedle mojej pamięci, jesteś bardzo podatna na różnego rodzaju "sensacje", powiem tak... Osobiście (to ważne!) znam kobietę, która już na marsie, opisywała jak to stała się ofiarą, dotknęło ją wszystko co tylko może Ci przyjść do głowy, a włamania do komputera były, w porównaniu z resztą drobiazgiem, niestety prawda była zupełnie inna od przedstawionej, ta kobieta była po prostu chora, baaardzo chora, a pomoc dla niej przyszła baaardzo późno, zdążyła wyrządzić krzywdę wielu ludziom, przede wszystkim najbliższym, ale nie tylko.
Jeśli nie masz własnych, osobistych, złych doświadczeń, a tylko przeczucia czy podejrzenia, to odpuść.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Kpt.Wojtek
Przepraszam, ale czy Anna to Ana?

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
NIE.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Symfonia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Sytuacje opisane na Marsie nie były fikcją , działy się realnie i były przestępstwem. Nigdy  ni Ty ani inni nie pojmiecie krzywdy,jaka wyrządzono Tej ,jak piszesz bardzo chorej kobiecie. A propo jesteś lekarzem? Czy Ta kobieta  ma potwierdzona chorobę przez lekarzy ?  Anno a może  odreagowujesz i psujesz Jej opinię i tak już przez  przestępców zepsutą ? A može  chodzi o inną kobietę? W każdym bądź razie sądzę,ze sprawa nie jest zakończona  a Onet - dostanie pozew sądowy.
Anno zbyt łatwo  diagnozujesz choroby -  diagnoza-wyrok Komendy.  Anno filmowanie  kogoś w mieszkaniu bez jego wiedzy  nazwiesz normalnością?  Nie odpowiadaj, nie chcę twej odpowiedzi .

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Wiesz, z tym chceniem i niechceniem w necie jest różnie.
Nie wiem co Ty przeżyłaś ani co  Ty wiesz w tym temacie, nie o tym pisałam, proszę czytać uważniej. Podałam przykład, który znam osobiście. Ta kobieta ma zdiagnozowaną chorobę, cały czas się leczy i wreszcie jest pod właściwą opieką, czasem się mijamy...

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
[...]

Anno, jeśli myślisz, że podejmuję temat, bo "jestem podatna na sensacje", to bardzo się mylisz.

Mam bardzo złe doświadczenia, w roku 2009 złożyłam nawet doniesienie, niemniej ostatecznie odpuściłam.
Choć może nie powinnam.

Zapewniam, że wiem o czym piszę.
"Duchy przeszłości" zostawiłam za sobą już dawno, ale widać tak zupełnie się nie da.
Szczególnie pośród osób, dla których cel forumowego istnienia, to głównie prowokacje, manipulacje ludźmi, wykorzystywanie ich nieświadomości oraz wyszydzanie osób, które w/w proceder krytykują.
A oni sami czują się "na swoich pozycjach" jak zawsze bezkarnie.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Przepraszam, ale czy Anna to Ana?

Nie Kapitanie, Anna, to "Inna Mama"! :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Ok, w takim razie rozumiem, nie było tematu.
Doświadczenia własne nie podlegają dyskusji.
12345678 ... 16