Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
możemy Ci pomagać wszyscy zarejestrowani, ale pamiętasz co z takiej " wolnosci "  wynikło na Atlantydzie-moze spróbujmy w takim systemie, mam nadzieje, ze to tutaj nie doprowadzi do podobnej sytuacji

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

możemy Ci pomagać wszyscy zarejestrowani, ale pamiętasz co z takiej " wolnosci "  wynikło na Atlantydzie-moze spróbujmy w takim systemie, mam nadzieje, ze to tutaj nie doprowadzi do podobnej sytuacji
Czyli Ty Dario się zgadzasz na pomoc? Każdy musi indywidualnie się zgodzić ;)

PS. Nie pomagacie tylko mi, a wszystkim użytkownikom, żeby przyjemniej nam wszystkim się korzystało z forum ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
wiesz, ze jestem osobą kontrowersyjna, i przyciagam trolli i swirów- jesli utworzymy system kolektywny to wejde w to - indywidualnie raczej bym nie chciał bo chyba nie do konca mi to pasuje-a wiec jesli przyznasz mi jakies uprawnienia to bede je wykorzystywal gdy uznam to za konieczne

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
Marcin, poniewaz ja na Atlantydzie czasem walcze w koszu  to moze pozwolmy tym trollom na kontrolowane bredzenie w smietniku to moze wtedy bedzie ich mniej na wlasciwym forum - czyli kosz otwarty, a jak przesadza to blokada a potem utylizacja

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

 wiec jesli przyznasz mi jakies uprawnienia to bede je wykorzystywal gdy uznam to za konieczne
Dario, nie przyznam Ci żadnych uprawnień, bez wyraźnej Twojej zgody i chęci do pomagania w moderowaniu forum.  Ale jeśli uważasz, że na forum pojawia się zbyt dużo napastliwych wątków, komentarzy, to po prostu napisz: chcę pomagać w moderowaniu takich komentarzy, a ja wtedy Ci przyznam uprawnienia moderatora

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Hejka Marcin, ojjj kasowałabym, gdybym tylko wiedziala jak! :DD

Poważniej, myślę że w obecnym komplecie Ty, Krzyś, Darek forum jest pod dobrą opieką.
Zbyt dużo uprawnionych może powodować "konflikt interesów" :)), a i jakiś troll z Alternatywy4 mógłby sobie założyć fałszywe konto, by tu dokazywać po swojemu.

; )

Korzystając z okazji, witam Szacowną Kadrę nowo mianowanych! :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Cześć Jola, w wolnym czasie dodam jakieś instrukcje, jak przenosić posty i komentarze do kosza, to nic trudnego. Ale masz rację, za dużo moderatorów to też nie najlepszy pomysł, tym bardziej, że jest nas tutaj tak niewielu

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Cześć Jola, w wolnym czasie dodam jakieś instrukcje, jak przenosić posty i komentarze do kosza, to nic trudnego.

I wtedy to będzie dostępne do każdego zalogowanego?

To lepiej nie Marcin, pomyśl, zaloguje się jakaś Luba.Intrygantka z Rysiem, Ubawionym itpd. i będą tu swoje szarady uskuteczniać! :)

To zadanie Admina i Moderów, dacie sobie radę!  :)))

PS.
Tak krótko, bo nie wiem czy tu mogę :))
Możesz potem gdzieś przerzucić, albo usunąć.

Czytałam dziś wątek Ewy i uważam, że (o ile to nie prowokacyja), swoich "oprawców" ma pośród osób, którym w pewnym stopniu zaufała na sąsiednim forum.
A konkretnie myślę, że to Illuminatus, on zresztą jest autorem zoofolskich i podobnych tematów.
Nie chce tu wywoływać duchów przeszłości, ale dużo z tego co pisała Ewa  (nawet o tym Adamie), mi również jest znany, nawet bardzo dobrze, i to ze strony jaką tu o nim pisała.

Niemniej zastrzegam, bo może ona prowokuje.
Ale jeśli nie, to z niemałym zaskoczeniem musze przyznać (tym bardziej przez pryzmat postawy jaką prezentuje w "żywych" dyskusjach na forum),
że wydaje się być niezwykle naiwna!
Na Marsie Illum najczęściej pisał ze Żmijką vel Mleczykiem...do późnych godzin nocnych, ten sam zamordystyczny styl i sposób wypowiedzi.
12345 ... 16