Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
dygresja napisał/a
Nie chce ujawnić swojej tożsamości.  Czuje się bezkarnie jako osoba anonimowa i taką chce pozostać.  Zwróć uwagę, ze Onet dla uniknięcia kłopotów wysłał w niebyt wszystkie swoje dawne  fora ,  usunął wszystkie komentarze.  Fragmenty , które zostały urywają się po pierwszej stronie. A te osoby wywodzą się z Onetu.  Któraś z nich była na etacie, miała dostęp do  danych osób,  mających tam pocztę,  A przez pocztę onetowską włamywali się do cudzych komputerów .

"Duchy przeszłości", ale to prawda, niestety.

Mam nadzieję, że nie prowokujesz teraz celowo takiej dyskusji, by za chwilę się ujawnić jako ten, o którym między innymi temat ...i się zwyczajnie ponaśmiewać.
W przypadku "tych" osób, to bardzo możliwe.

Jakby nie było, sytuacje jakie opisujesz miały miejsce, a niektórym prowokatorom takich "zabaw" marzy się "powrót do przeszłości" i próbują gdzie się da i z kim się da ...swoje zamiłowania rozwijać.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

dygresja
Żadna prowokacja. To tylko  moja, skromna  opinia.  Myślę, że wiele osób przyzna mi rację.   Miłego dnia Jolka.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola
dygresja napisał/a
Żadna prowokacja. To tylko  moja, skromna  opinia.  Myślę, że wiele osób przyzna mi rację.   Miłego dnia Jolka.

Miłego i Tobie! :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
Mam nadzieję, że nie prowokujesz teraz celowo takiej dyskusji, by za chwilę się ujawnić jako ten, o którym między innymi temat ...i się zwyczajnie ponaśmiewać.
Szczerze mówiąc, to też sobie w pierwszej chwili pomyślałem, że komentarz "Dygresji" to prowokacja i próba zastraszenia i uciszenia nas szantażem typu: "Mamy wasze dane pozyskane w wyniku włamania do komputerów, więc siedźcie cicho i nie podskakujcie"  Ale być może jestem przewrażliwiony i ktoś po prostu chciał się podzielić swoimi przemyśleniami w tym temacie...

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

szuw napisał/a
[...]

Ano właśnie, zbyt dużo "zabaw" trolli zmusza do przyjęcia postawy "ograniczonego zaufania" nawet w takich sytuacjach, gdy ktoś podziela nasze zdanie.

:)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

szuw napisał/a
Osoby niezalogowane mają możliwość edycji swoich komentarzy, ale tylko przez pewien czas, aż nie wygasną ciasteczka, aż nie usuną historii w swojej przeglądarce itp.

Cały czas się uczę, może kiedyś przyda mi się ta wiedza! :)):P

I jeszcze, już dawno chciałam zapytać wprost, ale odpowiedź może być kłopotliwa.
Zaryzykuję, jakby coś to nie odpowiadaj, by nie skłamać!  :)

Mianowicie, czy admin ma możliwość, by zobaczyć kto pisze anonimowo?
Czy weryfikacja jest trudna, zależy od wielu czynników, a może to Pan Pikuś?  :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2 napisał/a
Bananowianie? Chyba raz czegoś takiego użyłem na jakimś anonimie gdy modowałem na A4 . no dobra , może przetestuję przy okazji (choć przywykłem już do wywalania ich do kosza)
To znaczy sama funkcja banowania — blokowania niestety nie działa na użytkowników nielogowanych (wina po stronie Nabble), ale można ją wykorzystywać do kasowania komentarzy anonimowych trolli

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Może powinieneś zrobić forum tylko dla zalogowanych, ileż można się użerać?
1 ... 567891011 ... 16