Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Kpt.Wojtek
Okej, dzieki.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Symfonia
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
[wymoderowano] Leczy się w  przychodni ? Czy może leczeniem nazywasz ingerencję w Jej życie,  "dyskretne"  manipulowanie Jej życiem ? O tym pisano na Marsie,posługiwano się szyfrem np. burza to  metafora tego co działo się w podsłuchiwanym mieszkaniu.
Nawet mała intryga może spowodować ogromne zniszczenia. Napaść wielu na jedną, no jak Ona śmiała się bronić? Niepojęte co  za bezczelność , nieprawdaż ?  Oj tam oj tam ..... daliśmy Jej nauczkę,utarli nosa czyż nie ?  Popatrz , popatrz Anno ,tyle ludzi skrzywdziła powiadasz, niewinne lelije i niewinne chłopięta . Biedactwa pewnie stracili pracę, apanaże ,lokale i bezdomni ,głodni niebozęta  są teraz. Na wakacje nie jadą, markowych ciuchów nie kupują, jeżdżą na gapę niebożeta bo na bilet nie mają. Ajjajaj ,jaka " podła" sama pewnie w luksusie się pławi . Botoksy, Paryż , Malediwy albo Bora Bora., brylanty,szafiry i futra ....No popatrz Anno ,podłość ludzka nie ma granic.
Dobranoc

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Jola napisał/a
Serio, nawet nie przypuszczałam, że anonimy mogą edytować swoje treści, a w koszu to już zupełnie.
Każdy użytkownik ma możliwość edycji swoich komentarzy. Po prostu, gdy moderator przeniesie jakiś jego napastliwy czy wulgarny komentarz, to on wchodzi do kosza i poprzez edycje go poprawia na jakiś "milusiński" tekst i udaje, że nie wie, za co jego komentarz został przeniesiony.  Ma możliwość edycji tylko swoich komentarzy.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Kpt.Wojtek
To kasuj, Szu i po problemie.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Kpt.Wojtek napisał/a
To kasuj, Szu i po problemie.
Jak jestem i widzę taki przerobiony komentarz w koszu, to go kasuję  Normalnie kasuję tylko raz w tygodniu (w poniedziałki), ale w takich nadzwyczajnych sytuacjach robię to częściej.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
I kasuj kosz Ryo, czesciej.
To akurat nie moja broszka , ja go mogę zapełniać. Wyrzucanie przeze mnie wymagałoby trochę zachodu , zresztą niech admin widzi co uznaję za trefne i decyduje czy słać to ostatecznie w kosmos czy nie ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Symfonia
Wypraszam sobie. Swoje frustracje wyładuj gdzie indziej.
Zgłoś przestępstwo i nie mieszaj w to niewinnych ludzi.
Dobranoc.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

szuw napisał/a
[...]

Aha, dzięki za obiaśnienia, ale ja to w ogóle myślałam, że do Edycji mają dostęp tylko osoby zalogowane.
1 ... 3456789 ... 16