Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna. napisał/a
Może powinieneś zrobić forum tylko dla zalogowanych, ileż można się użerać?
Masz rację, to byłby najlepszy pomysł, tylko istnieje grupa osób, która nie lubi się logować, na Onecie też nigdy się nie logowali... Kolejna sprawa jest taka, że forum Nabble nie ma protokołu HTTPS, czyli tak zwanej "zielonej kłódeczki", a wielu ludzi odstrasza komunikat "połączenie nie jest szyfrowane". Taki komunikat wyświetlają współczesne przeglądarki. Więc wypada dać użytkownikom możliwość wyboru. Gdy zakładałem forum w 2013 roku, to wtedy prawie nikt nie myślał o "zielonej kłódeczce", miały ją głównie banki... Ale czasy i zabezpieczenia się ciągle zmieniają, a Nabble na tym etapie zostało w tyle, dlatego każdy powinien mieć prawo wyboru

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
A pytałeś niezalogowanych co o tym sądzą? Ja też lubię mieć wybór, ale może są i tacy, którzy zalogują się dla dobra ogółu.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna. napisał/a
A pytałeś niezalogowanych co o tym sądzą? Ja też lubię mieć wybór, ale może są i tacy, którzy zalogują się dla dobra ogółu.
W wolnej chwili założę taki watek (do omówienia), ale  wynik takiej  "debaty" i tak jest do przewidzenia. Część wyrazi zgodę, a część nie zachce się logować ;)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Lwiczka9
Dla dobra ogołu i milej atmosfery jestem w stanie...ale ...czy to cos zmieni? MI tak,bo nie bede miala problemow z robotem...Hmmm...Chce w to wierzyc:)Pozdrawiam Was patrzac co tu sie "wyprawia" bo "goscie" hmm dokazuja a przeciez cyt.Lota,sa w gosciach i wypadaloby sie zachowywac...:)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Skoro znasz już odpowiedź, to wątek nie ma sensu :-).
To Twoje forum i ostatecznie decyzje powinny należeć do Ciebie, ja się nie zaloguję, Hiena pewnie też nie, faktycznie bez sensu pytać, a jeszcze Tifani można zapytać, to chyba tyle niezalogowanych.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
To Ty, Lwiczko nie jesteś logowana???

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Hmmm...ja to raczej niezalogowana jestem...Widnieje tam w spisie,ale...nie pamietam zebym sie logowała...Moze tam sa zarejestrowani..Oj masz sie z nami, SZuuuuuu..:)Pozdrawiam i mykam,spijcie kochani bo jutro dzien..bedzie pieknie!

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
 ja się nie zaloguję, Hiena pewnie też nie, faktycznie bez sensu pytać, a jeszcze Tifani można zapytać, to chyba tyle niezalogowanych.
Jeszcze są Tylko Przelotem no i Perełka/Marcelina  :)