Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Każdą odpowiedź przyjęłabym z pokorą, ale ta mnie cieszy ;-).

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
Potrafię Jolu, oczywiście, że potrafię, siarczyście ;-))), tylko nie bardzo używam w formie pisemnej, jakoś nie brzmi  ;-).
Kiedyś usłyszałam, że wypowiadane przeze mnie słowo na k.... brzmi przepięknie  :-), nooo ale był to komplement z miłości  ;-).

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

zorientowana
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
a może " dygresja " to jest Perełka

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zorientowana
Może i błądzę, ale kto drogi skraca do domu nie wraca ;-).
A poważniej...jaki miałby cel pisać coś takiego na własnym forum?

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

zorientowana

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Anna.
OMG...Ty tak serio uważasz? Przecież on ma świadomość ile osób tu bywa, ile zagląda sporadycznie, a jeśli pojawia się ktoś nowy, to natychmiast jest odpytywany ;-), chyba nie myślisz, że chciałby stwarzać sobie problemy pisząc jakieś podpuszczające teksty.... Niiee, nie wierzę  :-).

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
To trollo wkrętka Anno ;)