Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

czarownica bywalczyni
A Ana to z jakiego powodu ci podpadla? BO co tym razem magu od siedmiu boleści :)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

zacny suchar, milordzie;)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Rad, nie rad pozostaniesz Ratem:)
Swoją drogą Wojtek zamiast zasłaniać się Ratem sam niech odpowie dlaczego unika kontaktu poza forumowego. Jeśli obawia się kobiet:D, to chociaż ze Sputnikiem, przecież są z jednej miejscowości.
Dlaczego tak obawia się konfrontacji? Nieśmiały nie jest,  więc o co chodzi?:D

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

czarownica bywalczyni
Ale co ma do tego suchar okazywanie swojej facjaty face to face. Ja sama nie spotkała bym się z nikim z tego czy wcześniejszego forum. Po co aby potem być ciągana i bzdury o mnie opowiadały osoby trzecie? Po co w tym chorym wirtualnym świecie. Na prawdę komuś trzeba zaufać aby chcieć kogoś poznać realne, a ja tutaj nie widzę takich osób. ZOBACZCIE jak Ana ufała Szuwarowi i co?  Z kobiet jest tutaj jedna warta porozmawiać. Pozostałość to czysta hipokryzja.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

zacny suchar, milordzie;)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica bywalczyni
Tylko nie suchar czarownico;), aaa i pozdrowienia dla twojego alter ego!:D

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

czarownica bywalczyni
Suchar jesteś wielki, twój fanpage mówi o Tobie. ;) Ty tak po sobie sadzisz z tym alter? ;)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

czarownica bywalczyni
Ona by nie krzyczała he he

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Lothar. napisał/a
Kiedyś to chciał się umawiać ba niektóre forumowicz-ki ekstra drinkami  z domestosem poił, suweniry maskotki lwowe i hmm stringi wręczał i co? Rozczarował się lewicowej hmm kultury się nasłuchał i teraz tęczowo oko do mnie puszcza :)  Ale ale czy nie mamy tu zwolennika tęczy, gender, mniejszości i michnika? Dlaczego Panie Rat do niego znacząco oczkiem nie mrugasz? Ups:) Obydwie Panny? No to sorry :) Nie było tematu >;D

https://www.youtube.com/watch?v=oEKy3QhmOb8
Czasami zastanawia mnie brak spostrzegawczości, niektórych wydawać by się mogło inteligentnych ludzi. Jak dla mnie Kapitan to nie jest Rat.  Rat wcale nie był przecież aż tak bardzo "lewicowy" jak piszesz i bardzo, bardzo rzadko wypowiadał się na tematy polityczne. Praktycznie nie zdradzał swoich upodobań politycznych (w przeciwieństwie do Kapitana). Styl jest też trochę inny niż Rata — chociażby nieużywanie polskich znaków, może świadczyć, że to ktoś piszący z zagranicy (ale niekoniecznie).

Kiepscy z was Magicy i jeszcze wiele, wiele musicie się nauczyć, jeśli chodzi o spostrzegawczość i obserwowanie otaczającej Was rzeczywistości.

Zasadniczo wątek nadaje się do skasowania (i poważnie zastanowię się nad jego skasowaniem) — ponieważ jest rozpowszechnianiem niesprawdzonych informacji. Nie wspomnę już o dalszej części wypowiedzi , która jak dla mnie jest bezczelna :)

PS. Lotharze Drogi, a z czym masz problem? Ty nabijasz się i drwisz z Kościoła Katolickiego, a ktoś inny nabija się z Ciebie — takie życie. KK to instytucja i z niej można? Ty też jesteś instytucją i człowiekiem-orkiestrą, więc musisz liczyć się z tym, że ktoś będzie miał ochotę pożartować sobie z Ciebie. Przyznam, że jest się z czego śmiać i żartować. I dopóki te żarty nie są chamskie, agresywne, wulgarne, to jak najbardziej mają prawo pojawiać się na tutejszym forum.

PS. Co innego, gdyby autor wątku napisał: wydaje mi się, że Kapitan to Rat, wtedy wątek miałby dla mnie bardziej strawny wymiar.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

od razu kasowanie luz wodniku
przesadzasz szuwar
12345 ... 10