Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

czarownica bywalczyni
He he pani to już podziękujemy,pani pokazała co sobą reprezentuje. No ty rzuciłas hasło że kapitan to Rat, a bierzesz pod uwage ze ja to nie Ana? Nieee ee wiem.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

dziewczyna z perłami
Sporo było tych rozmów kwalifikacyjnych...co nie?

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Witaj bo każdy chciał by miło spędzić czas na rozmowie ,a nie skakać sobie do oczów.Przecież my się nie znamy,więc po co komplikować układy z kimś kogo tak na prawdę nie znamy?Byłam na kursie asertywności,byliśmy w takich grupkach i odgrywaliśmy scenki w parach.Uczyliśmy się jak odmawiać z wdziękiem.Nie wiem czy nauczyłam się asertywności,ale na pewno jestem bardziej asertywna jak kiedyś.
Też pewnie często nie jestem asertywny, ale staram się pracować nad sobą. Jeśli chodzi o Ciebie, to wydajesz mi się ok, można się z Tobą nie zgadzać w zgodzie :)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Lothar. napisał/a
I tak źle i tak niedobrze. W necie się spotyka jakieś dziwne osoby które realizują tego czego im w realu brak hmm i co tolerować to?

Brawo — Wojtek dokonał wreszcie samokrytyki.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

dziewczyna z perłami
Rat miał wysokie wymagania wobec kobiet. Z sarkastycznym poczuciem humoru komentował urodę tych, z którymi się spotkał. Jeśli uroda jest dla niego numer jeden powinien internetowych kontaktów szukać na portalach randkowych czy matrymonialnych. Tam są umieszczane zdjęcia i jasne intencje, czemu spotkania mają służyć.
Forumowe znajomości oparte są na rozmowach, a potem poznawania rozmówczyni. Powinien doceniać osoby, z którymi spędził godziny rozmów i które nie obawiały się spotkać w ciemno.
Na pewno forum nie jest dla niego poszukiwaniem partnerki czy znajomości. Ale... dobrze pisał o facetach, z którymi mógł pogadać. Szukanie kumpli lepiej wróżyło.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

szuw napisał/a
[...]
Staram się dostosować do zasad które ustaliłeś na forum.Skoro jesteśmy tak różni to nie możemy myśleć tak samo ,to normalne.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
[...]
Nie wiem czy w ogóle miał prawo komentować na publicznym forum co kolwiek,co dotyczyło spotkania poza forum.
A już komentowanie i upublicznianie takich rzeczy jest bardzo nie smaczne.No ale Perełko umówmy się faceci w większości tak mają.A przy tym na siebie patrzą zupełnie bez krytyki,czasem to jest zabawne.
1234567 ... 10