Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

od razu kasowanie luz wodniku napisał/a
przesadzasz szuwar
Dlaczego przesadzam? Nie wiadomo czy w tym przypadku to jest Rat, a chyba nikt nie chciałby być niesłusznie o coś posądzany? :)

"Pomówienie – informacje obarczające niepotwierdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego)".

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

kapitanwojtek
szuw napisał/a
[...]

Zostawcie przynajmniej moje DEMENTI bo inaczej "znakomity wrozbita i zaklinacz rzeczywistosci" bedzie do tego wracal jak bumerang >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zacny suchar, milordzie;)
zacny suchar, milordzie;) napisał/a
Nie do końca jest jak piszesz, oboje wzajemnie się wywoływali, czasem częściej Ana Rata, innym razem przeciwnie. Niepotrzebnie dajesz się prowokować Wojtkowi, to temat do przerobienia głównie przez w/w.
Tak samo i ty dajesz się prowokować,nie siedziałam zbyt dużo na Marsie ale nie widziałam żeby Ana wywoływała Rata.
To on był natrętny,i niegrzeczny,a jeżeli się broniła ,to nie miała wyjścia.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Ja mam dobrze bo nie znam go i nie mam zdania.Pamiętam tylko że raz przyszedł na wątek na którym rozmawialiśmy wszyscy,tematu nie pamiętam ,ale był zajmujący bo nawet Szuwar brał udział w dyskusji.Była też Ana do której się doczepił bez powodu,i nie reagował na jej niechęć do rozmowy z nim,i cały czas kierował w jej stronę słowne zaczepki.
Pisał jej że jest sama i będzie sama,bo i wytykał jej różne rzeczy.Wątek nie był na ten temat,i Ana wyrażnie nie chciała z nim rozmawiać.Jakoś mnie tym zraził do siebie że uciekałam od rozmowy z nim,bo sprawy prywatne Any nie powinny go zajmować,jeśli ona sobie tego nie życzyła.Bardzo to nie smaczne jak ktoś wciubia nos w nie swoje sprawy i jeszcze upublicznia niektóre rzeczy bez wyrażnej zgody tej osoby.Nie byłam świadkiem nawet połowy rozmów,ale nie widziałam żeby Ana go atakowała i ubliżała mu,wiec gość jest po prostu niekulturalny i nie wychowany pomimo swojego języka jakim się posługuje na forum.To wszystko co mogę powiedzieć na jego temat,staram się być obiektywna.

Też uważam, że Rat czasami mocno przesadzał w stosunku do Any i nie tylko. Wszystkim nam brakuje asertywności?

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Wspomnienie

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica bywalczyni

[...]

Witaj bo każdy chciał by miło spędzić czas na rozmowie ,a nie skakać sobie do oczów.Przecież my się nie znamy,więc po co komplikować układy z kimś kogo tak na prawdę nie znamy?Byłam na kursie asertywności,byliśmy w takich grupkach i odgrywaliśmy scenki w parach.Uczyliśmy się jak odmawiać z wdziękiem.Nie wiem czy nauczyłam się asertywności,ale na pewno jestem bardziej asertywna jak kiedyś.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Wybacz Wojtek, ale zarzucając mi dulszczyznę (za to mleko) jednocześnie zarzucasz mi, ze za duzo wypiłam (bo to miałam na myśli kierując te słowa do Ciebie)

To może ja teraz zarzucę Ci hipokryzję? Czy to aby nie Ty ostatnio napisałeś do mnie taki tekst: "Potrafisz  wybaczać Sarenko?"

Co do tego avatara z otyłą panią, to nie wiem, czy sobie przypominasz, ale pod moim kątem także ktoś w ten sposób próbował sztuczek. Było to jeszcze na "kłócących się parach" a nowy profil (z bardzo podobnym nickiem do mojego) i avatarem grubej baby w basenie stworzyła Twoja koleżanka "Nastusia"
Amigo sie wtedy nawet pomylił i pisał tam do niej, jak do mnie.
Mnie to jednak tak mocno nie bulwersowało, jak Ciebie, ponieważ znam swoją wartosc.
Zresztą większosc forumowiczów nie dała się nabrac i traktowała ten profil zupełnie odrębnie (podobnie, jak teraz tego kapitanawojtka)

Czy nie sądzisz, ze gorsze jest oczernianie, wyzywanie od oszustów, czy "suk", skierowane bezpośrednio do wymienionego z nicka lub imienia uzytkownika niż rozrywkowy charakter tego kapitanawojtka?