Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
Np używając magii muzycznej  z deszczowym motywem :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

da®®io
* Gunse's Roses " November Rain "
* Led Zeppelin " Rain Song "
* Prince " Purple Rain "
* The Doors " Riders of the Storm "
* Exodus " Stary Noe "

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ale żeby padał, czy żeby nie padał ? ;)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
Jak najbardziej żeby padał. Tak jak na te panie w teledysku. Leje jak z cebra a one grają swoje (a i kawałek całkiem fajny) :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
U mnie właśnie pada ale chłodniej przez to nie jest. Może pozaklinaj chłodniejsze powietrze ;)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
Czyli zaklinanie deszczu zadziałało błyskawicznie :)

Chłodniejsze powietrze ? Oki droga Pani , Twe życzenie właśnie się spełnia
Do tego trzeba użyć mroźniejszych klimatów muzycznych

Re: Pozaklinamy deszcz?

Kpt.Wojtek
Moze i powinienem bo w dzien 34-36 stopni, ale w nocy burze albo tylko popada i 23-25. Nie bede wznosil modlow ani sie krecil w lesie z zjananymi psami. Nie bede tez pisal do sejmu o kolejne modlitwy.
jest jak jest, man nowa lodke i wody bez sinic.

Re: Pozaklinamy deszcz?

Dzis nad Baltykiem popadalo leciutko...nadal mam ok.30...ale juz mniej stopni niz wczoraj i przed. U nas na srodkowym nie ma sinic...:) Morze dosc cieple...Od jutra musi byc chlodniej bo na koncercik jazzowy Lory Szafran i Wojtka Mozolewskiego sie wybieram "nach Kolberg":)) jak to "opcja niemiecka" DDDD
1234 ... 6