Pozaklinamy deszcz?

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
Głos to mają jak rano po weselu ;))) ale jak ma podziałać to niech śpiewają bo wyobrażanie sobie niebieskiego powietrza już całkiem nie wystarcza ;)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Gratuluję łódki Kapitanie :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Do niebieskiego powietrza jeszcze jest wymagany odpowiedni oddech . Podczas wdechu liczymy do 4 a wydechu do 8 (by był 2 razy dłuższy). No ale oki , tutaj jest zaklinanie muzyką :)))

PS: Swoją drogą deszcz miał być dla roślin bo tak mi się ich jakoś szkoda zrobiło ;)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Moze i powinienem bo w dzien 34-36 stopni, ale w nocy burze albo tylko popada i 23-25. Nie bede wznosil modlow ani sie krecil w lesie z zjananymi psami. Nie bede tez pisal do sejmu o kolejne modlitwy.
jest jak jest, man nowa lodke i wody bez sinic.
Tu trzeba pragmatycznie podejśc do sprawy mości kapitanie czyli wszystko jest dobre jeżeli działa :D

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wczoraj zanim ogarnęłam te oddechy to zasnęłam :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Staram sie byc obiektywny i myslec pozytywnie. To co mam to nie lodz. Kupilem to dla syna i cieszymy sie w tym upale nawet tym. Ponton 4,5m z alu podloga, daszek z panelem fotowoltanicznym, aku zelowe i silnik elektryczny. Mozesz caly dzien plywac, ale to nie to.

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Słabo zaklinacie ten deszcz .:DDD
https://www.youtube.com/watch?v=2vfDkAZo59g
Pozdrawiam.

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus napisał/a
Wczoraj zanim ogarnęłam te oddechy to zasnęłam :)
Kwestia wprawy ;)