Pozaklinamy deszcz?

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Wenus szukaj tego pokoju na Mazurach i zmykaj na urlopik póki ciepło.:D
Zobacz jak może być fajnie przy zachodzie słońca w małej kafejce a w dali jezioro i ta muzyka.:D
https://www.youtube.com/watch?v=il4AfY3AEG4

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2 napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Staram sie byc obiektywny i myslec pozytywnie. To co mam to nie lodz. Kupilem to dla syna i cieszymy sie w tym upale nawet tym. Ponton 4,5m z alu podloga, daszek z panelem fotowoltanicznym, aku zelowe i silnik elektryczny. Mozesz caly dzien plywac, ale to nie to.
"Nie to" dla wyrobionych wilków morskich o randze kapitańskiej , na mnie opis tego Twego cudeńka robi wrażenie , no ale ja raczej nieobyty z żeglugą jestem :D
"Hmm" jak by to powiedzial Loti, nigdy nie zeglujac poza guglem i wiki. Cienkie to i brak na pokladzie przynajmniej takiej betoniarki jak Altrad Spomasz Betoniarka BWE-190 900 W !
Zgadzam sie.

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Ojeee….. ale mi się przypomniało, całkiem jak w Mikołajkach - we wiosce żeglarskiej jest podobny widok z tarasu na dachu w jednej z knajpek :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Fajne klimaty.:D Uciekam już Wenus.:D
Jeszcze zaglądnę tutaj trzymajcie się.:D
https://www.youtube.com/watch?v=g-UsKVuzXqA
Dobranoc .

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Tylko przelotem. napisał/a
Długo nie czekałam zostałam zaklinaczką deszczu o godz. 17-tej ściana deszczu przyszła
a potem słońce i rześkie powietrze mogę podesłać wszystkim trochę mojego
czary -mary.:D
https://www.youtube.com/watch?v=ll90q3ADxh4
Chylę czoła przed Twym grejt pałerem magicznym gdyż doprawdy potężny on jest

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
W ramach małego szoku temperaturowego ;)

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Miałaś rację, w nocy padało. Mało tego - była burza, raz rak walnęło, że aż mnie poderwało z łóżka. Ale za to potem jak się wybornie spało :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Wenus ale tym piorunem nie chciałam Cię wystraszyć tylko podrzucić chłodniejsze powietrze.:DDD
Nooo sorry.:DDDD
123456