Pozaklinamy deszcz?

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Ach proszę wstań już Panie Ryo.:DDD

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Spoko, żyję :) ale na drugi raz proszę się miarkować z tymi czarami ;))))

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Obiecuje że podeśle tylko letni deszczyk bez piorunów .:) No chyba ze jakiegoś Pioruna Sycylijskiego,może być?:)
Ale mnie denerwuje to" zweryfikuj"

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
Byle to nie był sycylijski mafiozo to może być ;))

Znam ten ból z Atlantydy, przez co nie chce mi się tam pisać :/

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Tylko przelotem. napisał/a
Wenus ale tym piorunem nie chciałam Cię wystraszyć tylko podrzucić chłodniejsze powietrze.:DDD
Nooo sorry.:DDDD
Uff a już sie bałem że coś namieszałem po tym spóźnionym świętowaniu "dnia piwa". Procenty plus magia dają dosyć nieprzewidywalne rezultaty w mym wykonaniu

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Tylko przelotem. napisał/a
Ach proszę wstań już Panie Ryo.:DDD
No nnnooo dobrze.  Ale wiedz Przelatująca Pani że po tej demonstracji mocy zyskałas mój respekt ;)))

Re: Pozaklinamy deszcz?

Kpt.Wojtek
Kurde! Dawajcie w koncu ten deszcz!

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
To może wywołać incydent międzynarodowy w świecie magicznym bo zdaje sie mieszkasz w Niemczech? No ale co tam. Strefa Schengen w magii też działa. Oki kapitanie , jak Przelatująca Pani tu zajrzy to zrobimy rytuał (bo ona ma tu największą moc której ja nawet po procentowym "wzmocnieniu" nie osiągam , ot taki talent naturalny się nam tu nawinał) ;))

PS: rozejrzę sie za zaklęciem odpowiednim w miedzyczasie