Pozaklinamy deszcz?

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
Staram sie byc obiektywny i myslec pozytywnie. To co mam to nie lodz. Kupilem to dla syna i cieszymy sie w tym upale nawet tym. Ponton 4,5m z alu podloga, daszek z panelem fotowoltanicznym, aku zelowe i silnik elektryczny. Mozesz caly dzien plywac, ale to nie to.
"Nie to" dla wyrobionych wilków morskich o randze kapitańskiej , na mnie opis tego Twego cudeńka robi wrażenie , no ale ja raczej nieobyty z żeglugą jestem :D

Re: Pozaklinamy deszcz?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Tylko przelotem. napisał/a
Słabo zaklinacie ten deszcz .:DDD
https://www.youtube.com/watch?v=2vfDkAZo59g
Pozdrawiam.
Bo łapiemy kilka srok za ogon jednocześnie. Ja chciałem tylko deszczyk , Wenus chciała ochłodzenie i w efekcie mamy taki ambaras
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/ostrzezenia-imgw-przed-burzami-i-gradem/mclgvjm

PS: Ale Twe zaklęcie deszczowe  jest dobre ;)))

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Łał! cudna ta piosenka. A to czerwone autko po prostu boskie :)

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Długo nie czekałam zostałam zaklinaczką deszczu o godz. 17-tej ściana deszczu przyszła
a potem słońce i rześkie powietrze mogę podesłać wszystkim trochę mojego
czary -mary.:D
https://www.youtube.com/watch?v=ll90q3ADxh4

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
To weź tak poczaruj co by i u mnie chociaż trochę popadało;) bo się pomału rozpuszczam ;)

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Czasem mi się uda dodać coś fajnego.:D
https://www.youtube.com/watch?v=wTgWX_62paE
Pozdrawiam Wenus.:D

Re: Pozaklinamy deszcz?

kruczoczarna.
Myślę że w nocy u Ciebie popada, poczaruję i się zobaczy.:D
https://www.youtube.com/watch?v=lAPkO_7kL3k

Re: Pozaklinamy deszcz?

Wenus
I znowu Ci się udało coś ładnego wkleić, szczególnie ta po francusku przypadła mi do gustu :) A chmurę deszczową przegoń jakąś od siebie i wszyscy będą zadowoleni ;) Również pozdrawiam :)
123456