Pozdrawiam słonecznie

Przyłaszczka
Ten post był aktualizowany .

Ciepło, pięknie, ciepło
Rozważam, czy to nie jest moje miejsce na ziemi, przynajmniej na kilka lat
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Pozdrawiam słonecznie

Sputnik
To Twoje? Nie wiem jak mam do tego materiału udnieść się, co umieściłaś...

Moje zapytanie tylko i wyłącznie ciekawaść...

Re: Pozdrawiam słonecznie

Przyłaszczka
Oczywiście materiał nie mój. Dodany po to, żebyś kupił bilet i zobaczył na własne oczy.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Pozdrawiam słonecznie

Sputnik
OX! Nie dbam o TO :)
Teraz gram szachy słuchając TOK FM 😍

Re: Pozdrawiam słonecznie

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Co jest na Grand Canaria zostaje na Grand Canaria 🥳

Re: Pozdrawiam słonecznie

Sputnik
Głupio roztrwanam pieniądze.

Serwuję obiady znajomym gdzie napotkam. U Chińczyka 😊
Wróć to tempo!
U Wietnamczyka 😎

Może niegłupio?

Miłego dziona! 😍

Re: Pozdrawiam słonecznie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Co jest na Grand Canaria zostaje na Grand Canaria 🥳
No tak, zostawiłam tylko zdarte buty
[...]

Jeśli sprawia Ci to przyjemność, to dlaczego miałoby to być głupie?
Miłego
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
123