Przedstawiam dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple i innych " purpurowych " wykonawców

Przedstawiam dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple i innych " purpurowych " wykonawców

1. rok 1974 płyta " Burn " -utwór " A-200 "
http://www.youtube.com/watch?v=pdNbBL4PnU4&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
2. rok 1971 płyta " Fireball " utwór taki country " Anyones Daughter "
http://www.youtube.com/watch?v=LwRWufDnEkk& i teraz szukam trzeciego

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

3. utwór Lalena z roku 1969 także znacznie odbiega od purpurowych klimatów, ale jednak ma swój urok
http://www.youtube.com/watch?v=W1ZFAM1Yuhc&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
no i oczywiście wielowątkowe wariactwo rockowo-symfoniczne z 1969r. " Concerto For Group & Orchestra " http://www.youtube.com/watch?v=pG1h8FUIDNU&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
Ten ostatni utwór rzeczywiście zaskakuje. Myślę, iż w uwspółcześnionej wersji brzmiałby super :)
PS. Nie zaglądasz na Atlantydę?

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

jakoś mnie tam chwilowo nie ciągnie:( ja się zrażam do takich sytuacji, nawet nikt mnie nie  poinformował że otwarto szlaban i że jestem tam nadal oczekiwany- więc się nie pcham-tutaj tworzę swoje tematy -
a ten utwór jest dla Ciebie. bo wiem, że lubisz takie czyste gitarowe granie, a inspiracją do jego powstania była katastrofa promu Columbia w 2003
http://www.youtube.com/watch?v=bsAk3EJ1X1w&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
Ja też mam swoje przemyślenia ...
A ten utwór to majstersztyk. Dziękuję :) Masz więcej takich? ;)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
inne zespoły mają ich sporo, ale to jest wątek o Purplach, jednak myślę, ze ten utwór także Ci się spodoba
http://www.youtube.com/watch?v=9_Iq9CWuqMM&
12345