Psy i sylwestrowe strzelanie

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wspomnienie

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

[...]

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Hej Sylwuniu :) Moi sąsiedzi mają Bordera i wiem na co je stać :) Potrafi wisieć na gałęzi przez dobry kwadrans :) Bez tresury ładnie gania za frisbee łowiąc w locie. Co do ADHD to nie znam przypadku wśród rasowych by przynajmniej minimalnego nie było :/

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wspomnienie

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Kawusia
Serenity napisał/a
sputnik napisał/a
[...]
Te psy uwielbiaja zabawe. Ooo, to moze moja, jak szczeka, gdy ja tancze, po prostu chce sie bawic?
Strasznie slaby net mam i chyba trace cierpliwosc juz.
W końcu są w czołówce najinteligentniejszych psów na Świecie.Szybko się uczą,kiedyś był przeprowadzony test na nich i zapamiętują najwięcej słów.Ale też wymagają sporo treningu i ruchu na świeżym powietrzu.

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputniku, mój syn nie nauczył się chodzić przy foksterierze ale biegać :)

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Ostatnio wybraliśmy się na wycieczkę około 20 kilosów,na wybranym szlaku były dość spore wzniesienia,gdyż teren był górzysty.Oczywiście nasze szczenię leciało biegiem i czekało na nas na wzniesieniach he he ,nie zmordowany typ.
Ale jest rozkoszny ,bo taki zawsze poważny,rozbawia mnie ta jego powaga.
1234